شیائومی به‌تازگی گوشی ردمی K60 اولترا را در چین معرفی کرد. فروش این گوشی در ۱۶ آگوست آغاز شد و حالا اعلام کرده است توانسته تنها در عرض ۵ دقیقه بیش از ۲۲۰۰۰۰ دستگاه از آن را بفروشد. این یک رکورد جدید در بخش گوشی‌ها ۴۰۰۰ یوان در فروشگاه JD.com/Tmall در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

لو وایبینگ، رئیس شیائومی، رکورد فروش ردمی K60 اولترا را در حساب ویبوی خود جشن گرفته و آن را فوق‌العاده توصیف کرده است. فروش ۲۲۰۰۰۰ دستگاه تنها در ۵ دقیقه به معنای آن است که تقریبا ۷۳۳ دستگاه در هر ثانیه یا ۴۴۰۰۰ دستگاه در هر دقیقه فروخته شده است. قیمت ردمی K60 اولترا از ۲۵۹۹ یوان برای نسخه از ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود که با توجه به مشخصات آن بسیار ارزان است.

این گوشی به عنوان قوی‌ترین گوشی پرچم‌دار سری ردمی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس با امتیاز AnTuTu بیش از ۱.۷۷ میلیون امتیاز است. همچنین یک سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. شیائومی ممکن است ردمی K60 اولترا را با نام شیائومی ۱۳T پرو در بازار های جهانی عرضه کند.

منبع:

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/258409/220000-units-of-the-redmi-k60-ultra-sold-in-5-minutes-of-the-first-sale-in-china/