بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، گوشی‌های سری گوگل پیکسل 7 به‌زودی وارد مرحله‌ی تولید انبوه و در تاریخ 21 مهرماه به بازار عرضه می‌شوند. حالا این گوشی‌ها در دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) با نام‌های رمز GVU6C ،GP4BC ،GE2AE و GQML3 مشاهده شده‌اند.

ظاهراً دو نسخه از سری پیکسل 7 از اتصالات mmWave پشتیبانی کرده و دو نسخه‌ی دیگر نیز از باند زیر 6 گیگاهرتز بهره می‌برند. گفته می‌شود که نسخه‌های mmWave تنها در کشور آمریکا عرضه می‌شوند اما نسخه‌های دیگر برای کشورهایی که از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کنند در نظر گرفته شده‌اند. همچنین نسخه‌های GP4BC و GE2AE از پهنای باند فوق عریض (UWB) نیز پشتیبانی خواهند کرد.

گفته می‌شود که گوگل در پیکسل 7 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح +QHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و میزان روشنایی 1000 نیت استفاده کرده است اما نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از نمایشگر 6.3 اینچی بهره می‌برد. همچنین هر دو گوشی به تراشه‌ی تنسور 2، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند اما نسخه‌ی پرو از یک دوربین مگاپیکسلی 48 مگاپیکسلی نیز استفاده می‌کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/230072/four-pixel-7-models-certified-by-fcc/