ریلمی گوشی‌های جدید P1 و P1 Pro را معرفی کرد. این دو گوشی دارای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند.

هر دو گوشی ریلمی P1 و P1 Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و اسنکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند. البته مدل Pro از نمایشگر خمیده و مدل P1 از نمایشگر تخت استفاده می‌کند.

تراشه گوشی ریلمی P1 از نوع دایمنسیتی ۷۰۵۰ است که در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عمل می‌کند، در مقابل، P1 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی‌ها در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارند. مدلP1 همچنین یک دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی و مدل P1 Pro یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. هر دو گوشی در بخش نرم‌افزار رابط کاربری Realme UI 5.0 را مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌کنند و انرژی خود را از یک باتری‌ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ وات می‌گیرند.

در رابطه با قیمت‌ها، گوشی ریلمی P1 دارای قیمت ۱۹۱ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۲۲۷ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی است، در حالیکه ریلمی P1 Pro دارای قیمت ۲۶۳ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۲۷۵ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/281937/realme-p1-and-p1-pro/