گلکسی S23 FE ظاهرا مدتی است در حال توسعه است و سامسونگ قصد دارد آن را در ماه سپتامبر معرفی کند. این گوشی حالا تائیدیه TENAA را دریافت کرده است.

تائیدیه TENAA تصاویر زنده و مشخصات این گوشی را نشلن می‌دهد و به نظر می‌رسد این گوشی شباهت زیادی به مدل های پرچمدار غیر FE خواهد داشت.

ابعاد این گوشی ۱۵۸.۰ x 76.5 x 8.2 میلی متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره خواهد برد. اسناد TENAA همچنین نشان می‌دهند که این صفحه نمایش از ۱۶ میلیون رنگ یا عمق رنگ ۸ بیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد.

طبق شایعات، گلکسی S23 FE در بازارهای مختلف از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده خواهد کرد. به نظر می رسد دستگاه ظاهرشده در TENAA دارای تراشه اسنپدراگون با هشت هسته و فرکانس حداکثر ۲.۹۹ گیگاهرتز است. در کنار این تراشه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و باتری آن دارای ظرفیت ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتبا توان شارژ ۲۵ وات خواهد بود. در بخش نرم افزار هم شاهد اجرای اندروید ۱۳ با OneUI 5.1 خواهیم بود.

منبع: gizchina

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/260690/galaxy-s23-fe-tenaa-certification-unveils-the-design-and-specs/