پیشنهاد شگفت‌انگیز

کیبورد گیمینگ مکانیکال ردراگون Devarajas K556 RGB Brown Switch

ویژگی‌ها
گارانتی: 12 ماه گارانتی تخت جمشید
برند: ردراگون
نوع نورپردازی: RGB
نوع کیبورد: Mechanical
رنگ سوئیچ: قهوه ای
رابط: با سیم
تعداد کلید: 104 عدد
وزن: 590 گرم

برای رقابت در بالاترین سطح، به سریع ترین صفحه کلید مکانیکی نیاز دارید. کیبورد مکانیکی گیمینگ Devarjas K556 Redragon یک کیبورد گیمینگ متوسط نیست. نه تنها برای مقاومت در برابر استفاده بی وقفه طراحی شده است، بلکه دارای ترکیبی از ساختار فلزی و ABS، کلیدهای تزریقی دوگانه، سوئیچ های مکانیکی پیشرفته با فنر، نور پس زمینه LED RGB شفاف و قابل تنظیم، کانکتور USB ضد اکسیداسیون با طلایی است. آبکاری و طراحی مقاوم در برابر نفوذ مایعات با شدت متوسط.
این صفحه کلید مکانیکی یک سلاح سخت برای نبردهای شدیدی است که ممکن است با آن روبرو شوید.

سوئیچ های قهوه ای مکانیکی تجربه تایپ رضایت بخشی را با بازخورد لمسی ارائه می دهند، حس کار با آنها مانند سوئیچ آبی است اما با بازخورد لمسی کمی آرام تر بدون صدای کلیک قابل شنیدن، که برای استفاده در دفتر یا برای بازی مناسب است. . علاوه بر این، 8 سوئیچ اضافی به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد!

کلیدهای این کیبورد مکانیکی 104 کلیدی دارای قابلیت Anti-Gosting Key هستند که سطح دقت عملکرد شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در عین حال هیچ گونه نقص یا خطایی در نرم افزار مشاهده نخواهید کرد.

بدنه از آلومینیوم آنودایز شده با سطح مات ساخته شده است که برای ساختاری قوی و ظاهری جذاب و تجربه لمسی دلپذیر طراحی شده است تا ضمن محافظت کامل از صفحه کلید، ظاهری زیبا به تجهیزات شما ببخشد.
دوام فوق العاده تضمین می کند که بازیکنان می توانند هر کاری را که دوست دارند انجام دهند. این طراحی کاربردی به شما امکان می دهد بدون نگرانی با شدت و سرعت کار کنید.

این یک صفحه کلید مکانیکی است که برای پیکربندی سفارشی طراحی شده است. روکش کلیدهای محکم و قابل انعطاف قابل جداسازی، قرارگیری کلیدها روی صفحه و قرارگیری سوئیچ اخگر با 8 کلید اضافی در بسته بندی محصول، به شما این امکان را می دهد که ترکیب دلخواه خود را بسازید.

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
2% 2,890,000 تومان
- +

توضیحات تکمیلی

گارانتی

12 ماه گارانتی تخت جمشید

برند

ردراگون

نوع نورپردازی

RGB

نوع کیبورد

Mechanical

رنگ سوئیچ

قهوه ای

رابط

با سیم

تعداد کلید

104 عدد

وزن

590 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.