گوگل یک قابلیت جدید هوش مصنوعی به چت‌بات بارد اضافه کرده است. حالا این چت‌بات می‌تواند محتوای ویدیوهای یوتیوب را درک کند. به این ترتیب شما می توانید از بارد سوالاتی درباره آنچه که در یک ویدیو اتفاق می‌افتد بپرسید و پاسخ‌های دقیقی دریافت کنید.

فرض کنید در حال تماشای یک ویدیوی آشپزی هستید و در مورد تعداد تخم‌مرغ‌های موردنیاز برای پخت کیک روغن زیتون سوالی دارید. همان لحظه می‌توانید از بارد بپرسید و بلافاصله پاسخ خود را دریافت کنید.

در حال حاضر افزونه‌های بارد می‌توانند آن را با اپلیکیشن‌های مختلف گوگل مانند جیمیل، درایو و یوتیوب مرتبط کنند و توانایی این چت‌بات را برای دادن پاسخ‌های شخصی‌تر افزایش دهند. اما قابلیت جدیدی که گوگل برای آن ارائه کرده چیزی فراتر از این‌هاست. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از هوش مصنوعی محتوای یک ویدیو را بهتر درک کنید.

این یک پیشرفت چشمگیر برای چت‌بات گوگل بارد است، اما باید توجه داشته باشید که بارد نیز مانند هر هوش مصنوعی دیگری بی‌عیب و نقص نیست. بنابراین این چت‌بات ممکن است در برخی موارد موضوعات را اشتباه بفهمید. در هر حال، این قبیل موارد به ما یادآوری می‌کنند که هوش مصنوعی هنوز جای پیشرفت دارد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/266714/google-bard-can-now-comprehend-youtube-videos-and-answer-questions/