گوشی پوکو F5 پرو قرار است به‌زودی معرفی شود اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. این گوشی دیروز تائیدیه IMDA را دریافت کرد که نشان می‌دهد تا معرفی آن زمان زیادی باقی نمانده است. 

این گوشی با شماره مدل 23013PC75G در دیتابیس IMDA ظاهر شده است که عبارت 2301 در این شماره احتوالا اشاره به ژانویه ۲۰۲۳ دارد. در اسناد IMDA اشاره‌ای به مشخصات این مدل نشده است و فقط به پشتیبانی آن از فناوری‌های ارتباطی 5G, Bluetooth, Wi-Fi و NFC شده است. 

گفته می‌شود پوکو F5 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی K60 خواهد بود که برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و در نتیجه از نظر مشخصات و طراحی احتمالا شبیه به آن خواهد بود. 

مشخصات احتمالی پوکو F5 پرو

این‌ گوشی ظاهرا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن Quad HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت. این گوشیاحتمالا سیستم عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد.  

در داخل این گوشی از تراشه اسنودراگون ۸ نسل ۱ پلاس در کنار حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفتده خواهد شد و باتری آن ظرفیتی برابر ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت ‌که با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد.  

همچنین، دوربین‌های پشت این‌ گوشی شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در جلو نیز از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم پوکو این گوشی را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizmochia



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/243353/poco-f5-pro-bags-imda-certification-launch-could-be-near/