تا معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ زمان زیادی باقی تمانده است و حالا والپیپرهای رسمی گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی منتشر شده است.

تصاویر زیر مربوط به والپیپرهای گلکسی S24 اولترا هستند و والپیپرهای مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس ممکن است متفاوت از این‌ها باشند. همانطور که می‌بینید، سامسونگ تصمیم گرفته برای گلکسی S24 اولترا والپیپرهایی بسازد که با رنگ‌های آن مطابقت داشته باشد.

در مورد خود گلکسی S24 نیز باید بگوییم که این گوشی دارای سخت افزارها و دوربین‌های عالی، نرم افزار پیشرفته و مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

قبلا گزارش شده بود که گلکسی S24 اولترا از همان صفحه نمایش ۶.۸ اینچی نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد. اما حاشیه‌های اطراف آن کاهش خواهد یافت، بطوریکه نازکترین حاشیه را در بین همه گوشی‌های هوشمند خواهد داشت.

همچنین به نظر می‌رسد که همه مدل‌های سری گلکسی S24، برخلاف سری گلکسی S23، از پردازنده‌های اسنپدراگون استفاده نخواهند کرد. به گفته وب‌سایت کره‌ای The Elec، سامسونگ ممکن است به شرایط قبل از سری گلکسی S23 بازگردد، بطوریکه مدل استاندارد و پلاس سری جدید خود را در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در کره، اروپا، هند و سایر کشورها با پردازنده‌ اگزینوس عرضه کند.

با این حال، گلکسی S24 اولترا در همه بازارها با پردازنده اسنپدراگون عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد تراشه آن «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» خواهد بود.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/267541/download-official-galaxy-s24-ultra-wallpapers/