واتساپ به‌تازگی قابلیت جدیدی به نام «کانال‌ها» معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کانال‌هایی برای تعاملات بیشتر با دیگران ایجاد کنند. عملکرد این کانال‌ها با چت‌های استاندارد متفاوت است و به مدیران اجازه می‌دهد تا محتواهای مختلفی مانند متن، تصویر، ویدئو، استیکر و نظرسنجی‌ها را به اشتراک بگذارند و حریم خصوصی را نیز حفظ کنند.

واتساپ قابلیت‌های جدید خود را ایتدا در نسخه بتای آزمایش می‌کند و البته همه آنها در نسخه پایدار ارائه نمی‌شوند. بنابراین برخی از آن‌ها ممکن است به نسخه پایدار برسند و برخی دیگر ممکن است کنار گذاشته شوند یا برای همیشه در نسخه بتا باقی بمانند.

حالا در آخرین نسخه بتای واتساپ با شماره ۲.۲۳.۲۰.۲۰ قابلیت جدیدی به نام “نوار پاسخ” رویت شده است که به گفته WABetaInfo، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به تصاویر، ویدیوها و GIF‌ها بدون خروج از صفحه فعلی پاسخ دهند. هدف از آن کاهش وقفه و بهبود تجربه کاربری است.

واتساپ همچنین روی میانبرهایی برای اضافه کردن آسان‌تر کاربران به تماس‌های گروهی و قابلیت «Flows» برای بهبود تجربه خرید درون‌برنامه‌ای کار می‌کند. همچنین یک اپلیکیشن واتساپ برای آیپددر حال توسعه است که به درخواست کاربران پاسخ می دهد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/262605/whatsapp-is-working-on-quick-reply-bar-for-faster-replies-to-images-videos-gifs/