واتساپ در آخرین به رو رسانی بتا خود یک میانبر جدید برای باز کردن چت‌های هوش مصنوعی اضافه کرده است. این میانبر جدید برای برخی تست‌کنندگان نسخه بتا قابل دسترس است.

متا در کنفرانس Meta Connect 2023 اعلام کرده که واتساپ یک چت‌بات هوش مصنوعی دریافت می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این قابلیت به‌طور گسترده‌ عرضه خواهد شد.

آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید با شماره ورژن ۲.۲۳.۲۴.۲۶ منتشر شده است. WABetaInfo گزارش داده است که این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای دانلود در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و دارای میانبر جدیدی برای چت‌های هوش مصنوعی است.

در اسکرین شات می‌توانید ببینید که یک دکمه جدید در بالای دکمه چت‌های جدید در تب Chats ظاهر شده است. این دکمه به صورت یک آیکون دایره‌ای است که یادآور آیکون کورتانای مایکروسافت است. با ضربه زدن روی این دکمه، چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پرسیدن سوالات باز می‌شود.

WABetaInfo گفته است که این قابلیت فقط برای تعداد کمی از کاربران اندرویدی که آخرین نسخه بتا را دریافت کرده‌اند قابل دسترس است. با این حال، به نظر می‌رسد که واتساپ آن را در هفته های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد کرد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/266397/whatsapp-teases-ai-chatbot-debut-with-new-shortcut/