شرکت OpenAI اعلام کرد که آپدیت جدید ChatGPT به نام GPT-4 Turbo با بهبود عملکرد در زمینه‌های مختلف برای کاربران پولی این چت‌بات عرضه شده است.

براساس آپدیت منتشرشده، نسخه جدید ChatGPT علاوه‌بر آنکه پاسخ‌های دقیق‌تر و کوتاه‌تری ارائه می‌دهد، می‌تواند به‌طور مستقیم به سوال کاربران پاسخ داده و از زبان محاوره‌ای در پیام‌های خود استفاده کند. با این حال GPT-4 Turbo تنها در دسترس کاربرانی است که اشتراک Enterprise، Plus یا API مربوط به ChatGPT را خریداری کرده‌اند.

شرکت OpenAI با اعلام انتشار آپدیت جدید ChatGPT در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آپدیت GPT-4 Turbo اکنون در دسترس کاربران پولی ChatGPT قرار گرفته است؛ ما توانایی‌های این چت‌بات در زمینه نوشتن، ریاضیات، استدلال منطقی و کدنویسی را بهبود بخشیده‌ایم.

علاوه‌بر این، ارتقا انجام‌شده بسیار مهم است زیرا GPT-4 Turbo به عنوان جدیدترین آپدیت ChatGPT تا آوریل ۲۰۲۴ آموزش دیده است؛ گفتنی است که نسخه پیشین این چت‌بات تنها تا آوریل ۲۰۲۳ آپدیت دریافت کرده است.

آخرین ارتقا مربوط به ChatGPT پس از انتشار گسترده GPT-4 و افزوده‌شدن Vision API به حساب‌های توسعه‌دهنده انجام شده است. شرکت OpenAI ادعا کرده است که API جدید ساخت برنامه‌های کارآمدتر را آسان می‌کند و موجب تسریع روندهای مربوطه خواهد شد. این شرکت همچنین در گزارشی اعلام کرده که دو نفر از محققان خود را به دلیل افشای اطلاعات در اتفاقی جداگانه اخراج کرده است.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/281640/chatgpts-new-gpt-4-turbo-update/