هواوی با معرفی برند Pura عصر جدیدی را در صنعت گوشی‌های هوشمند آغاز کرده است.

هواوی قرار است پس از ۱۲ سال با سری P گوشی‌های خود خداحافظی کند. گوشی P60 به عنوان آخرین نسخه از این گوشی‌ها نقطه اوج این سری محسوب می‌شود. اکنون، عصر جدیدی با رونمایی سری Huawei Pura آغاز می‌شود. Pura واژه‌ای اسپانیایی بوده و به معنای خلوص و زیبایی می‌باشد.

رونمایی از Huawei Pura نقطه عطف مهمی برای هواوی محسوب می‌شود و تعهد این برند به ظرافت و نوآوری همیشگی را به تصویر می‌کشد.

برند Huawei Pura جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران دارد به طوری که به نوعی الهام‌بخش آن‌ها بوده است. این برند با دارا بودن طراحی زیبا، قابلیت‌های تصویربرداری بی‌رقیب و سبک اورجینال، نوید زیبایی و نوآوری در گوشی‌های هوشمند را می‌دهد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد نام سری‌های بعدی گوشی های هوآوی شروع شده است. با این حال به نظر می‌رسد گوشی‌های آتی با نام Huawei Pura 70 یا سری Huawei Pura70 عرضه شوند. امیدواریم در آینده نزدیک هواوی با انتشار تیزری در زمان مناسب از برنامه های خود رونمایی کند.

طبق پست فردی ناشناس در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی‌های سری Pura 70 شامل هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو،  هواوی Pura 70 پرو پلاس و هواوی Pura 70 اولترا خواهد بود. نسخه اولترا جانشین Art Edition خواهد شد و احتمال می‌رود پیکربندی آن مشابه مدل پرو پلاس با طراحی بهتر باشد. تفاوت نسخه‌های پرو و پرو پلاس عمدتاً در عمر باتری و عکاسی خواهد بود.

در همین حال، فروشگاه‌های آفلاین هواوی معنقدند سری P70 بخشی از طرح پیشگام هوآوی می‌باشد. رویدادهای پیش‌ سفارش در چین آغاز شده است و کاربران می‌توانند مدل‌های مورد نظر خود را بدون دردسر رزرو کنند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/281813/huawei-introduces-pura-branding-pura-70-pura-70-pro-pura-70-pro-pura-70-ultra-coming-soon/