برند Caviar از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از اپل ویژن پرو رونمایی کرد. این آیفون قیمت بسیار بالایی دارد.

این نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو دارای طراحی جالبی با منحنی‌های براق، حفره‌های دایره‌ای و یک انحنای نارنجی در پشت است که آن را کاملا متمایز می‌کند.

قیمت این گوشی از ۸۰۶۰ دلار شروع می‌شود و تا ۹۵۶۰ دلار برای مدل ۱ ترابایتی می‌رسد. این نسخه در تعداد محدود عرضه شده است.

گفتنی است هدست ویژن پرو اپل به خاطر وزن زیادی که دارد بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و گزارش‌هایی در حال منتشر شدن است که نشان می دهند این انتقادات واقعی بوده‌اند.

برای مثال، مدیر محصول وب‌سایت ورج گفته است که استفاده از این هدست باعث پارگی رگ چشم او شده است. او در شبکه‌ اجتماعی تردز نوشته: «هیچ دلیل دیگری به ذهنم نمی‌رسد که باعث این مشکل چشمی برایم شده باشد . هرگز چنین اتفاقی برای چشمان من نیفتاده بود.»

به نظر می‌رسد پوشیدن دستگاهی که وزنی معادل آیپد پرو ۱۱ اینچی دارد باعث ناراحتی های زیادی برای کاربران بشود. همچنین کاربری در ردیت نوشته است: «پوشیدن ویژن پرو به خاطر وزن بالایی که دارد بسیار آزاردهنده است و استفاده طولانی مدت از آن برایم اصلا قابل تصور نیست.»

اپل به‌تازگی آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید.

قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه خود را در خانه بازیابی کنند و مجبور بودند آن به یک فروشگاه اپل ببرند تا از یک کیت توسعه‌دهنده ویژه برای ریست رمز پسورد آن استفاده کنند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/278265/iphone-15-pro-vision-pro/