هرچند که تمامی توجه‌ها به سمت گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و فلیپ 4 جلب شده اما قرار است که سامسونگ در رویداد آنپکد (Unpacked) گجت‌های جدیدی از جمله هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 پرو را نیز معرفی کند. حالا امروز وب‌سایت WinFuture موفق شده تا به تصویر واقعی و مشخصات این محصول دست پیدا کند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی بادز 2 پرو از طراحی مشابه نسخه‌ی قبلی بادز پرو بهره برده و تنها بدنه‌‌ی آن به‌صورت مات طراحی شده است. مشخصات فاش‌شده از این محصول به پشتیبانی آن از درایورهای 10 میلی‌متری، بلوتوث 5.3 و چندین میکروفون برای ارتقای کیفیت صدا و کاهش نویز اشاره داشته است. انتظار می‌رود که سامسونگ در این هدفون از فناوری حذف نویز هوشمند خود نیز استفاده کند.

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی گلکسی بادز 2 پرو می‌توان به پشتیبانی آن از صدای 360 درجه اشاره کرد. گفته می‌شود که این محصول موفق به دریافت استاندارد IPX7 نیز شده که آن را تا عمق 1 متری در برابر آب مقاوم می‌سازد. گلکسی بادز 2 پرو همچنین با یک بار شارژ 8 ساعت امکان پخش موسیقی خواهد داشت و اتصال به محفظه‌ی شارژ نیز امکان استفاده از آن تا 29 ساعت را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین محفظه‌ی شارژ این هدفون از طریق کابل USB-C و به‌صورت بی‌سیم قابل شارژ خواهد بود.

بر اساس گزارش امروز وب‌سایت WinFuture، فروش گلکسی بادز 2 پرو از تاریخ 4 شهریورماه آغاز می‌شود و سامسونگ این هدفون بی‌سیم را در رنگ‌های خاکستری، سفید و بنفش با قیمت 229 یورو در اروپا و 229 دلار در آمریکا در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

منبع: GSMArena



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/229111/galaxy-buds-2-pro-specs-leak/