برند Caviar مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو را با طراحی الهام گرفته شده از فیلم‌های نمادین مافیایی رونمایی کرد.

برند لوکس Caviar مستقر در دبی که به دلیل طراحی‌های عجیب خود بر روی گوشی‌های هوشمند بالا رده معروف است، مجموعه گوشی‌های Desperado خود را با طراحی‌های جدید الهام گرفته شده از فیلم‌های مافیایی نمادین گسترش داده است. مجموعه “Desperado Mafia” دارای سه طرح سفارشی آیفون ۱۵ پرو است؛ این سه طرح با نام‌های Revenge ،Godfather و Capone معرفی شده‌اند و هر کدام به یک فیلم گانگستری متفاوت اشاره می‌کنند.

این گوشی‌ها از مواد گران قیمتی مانند تیتانیوم سیاه و طلا ساخته شده‌اند و تنها در ۹۹ نسخه به صورت محدود تولید و عرضه می‌شوند. قیمت‌ این گوشی‌ها از ۸۰۶۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی مدل «Capone» شروع می‌شود و به ۱۰۲۷۰ دلار برای نسخه Revenge با ظرفیت ۱ ترابایت می‌رسد.

طراحی مدل «Godfather» حس قدرت و نفوذ را انتقال میدهد. در طراحی این مدل از تیتانیوم سیاه به همراه رگه‌های طلایی استفاده شده است و بر روی آن نقل‌قولی از فیلم پدرخوانده قرار گرفته است. Caviar از این گوشی به عنوان نمادی از اقتدار برای کسانی که علاقه‌مند به فیلم‌های گانگستری کلاسیک هستند نام برده است.

آیفون 15 پرو

طراحی مدل «Revenge» با الهام از گروه «پیکی بلایندرز» روحیه جنگجو و قدرت دوران گانگستری را تداعی می کند. در طراحی این گوشی، جمجمه‌ای قرار گرفته که توسط یک تیغه شکافته شده است و نمادی از مبارزه و قدرت است. Caviar طراحی این گوشی را به رهبرانی که چالش و سختی ها را پذیرفته اند، ارائه می‌کند.

آیفون 15 پرو

طراحی مدل «Capone» با الهام از فیلم The Untouchables انجام شده است و انعطاف‌پذیری و شجاعت را نشان می‌دهد. در طراحی این گوشی از نقل‌قول انگیزشی «تا زمانی که مبارزه تمام نشده است، هرگز دست از مبارزه برندار» استفاده شده است. Caviar طراحی این گوشی را نمادی از شجاعت می‌داند و از کاربران می‌خواهد بر موانع پیش رو غلبه کنند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/282279/caviar-iphone-15-pro-mafia-collection-launch/