لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام ThinkPad S2 Yoga 2023 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش لمسی ۳۶۰ درجه است و می‌تواند همه نیازهای شخصی و حرفه‌ای کاربران را پاسخگو باشد.

این لپ‌تاپ از پردازنده‌های Ryzen R5-7530U Pro ای‌ام‌دی و Core i5-1335U یا i7-1355U اینتل در کنار گزینه‌های مختلف رم و حافظه از ۱۶ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD گرفته تا ۳۲ گیگابایت رم/۱ ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد.

لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga بسیار سبک بوده و فقط ۱.۲۶ کیلوگرم وزن و ۱۷.۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی ۱۲۰۰P با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و روشنایی ۳۰۰ نیت است.

لنوو در لپ‌تاپ جدید خود تمرکز ویژه‌ای روی افزایش کیفیت صدا از طریق فناوری دالبی کرده و قابلیت‌های دیگری مثل کیبورد نور پس‌زمینه، قابلیت تشخیص اثرانگشت، سیستم خنک‌کننده گرید بازی و طراحی کلاسیک TrackPoint را ارائه کرده است.

ThinkPad S2 Yoga مجهز به یک باتری ۴۶ وات‌ساعتی است که می‌تواند تا ۱۲.۲ ساعت در حالت استندبای و ۸.۸ ساعت در حالت کم‌مصرف دوام بیاورد. گزینه‌های اتصال آن شامل دو درگاه USB-A 3.2 Gen 1، یک درگاه USB-C، یک درگاه تاندربولت ۴، یک درگاه HDMI 2.0 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری می‌شوند.

این لپ‌تاپ استحکام بسیار بالایی دارد و ۲۶ تست نظامی را پشت سر گذاشته است. از طرفی، پردازنده‌ نسل سیزدهم اینتل Core i7-1355U قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ عالی و سرعت پردازش بسیار سریع را ارائه می‌کند.

این لپ تاپ از اتصال وای‌فای ۶E پشتیبانی می‌کند و دارای طراحی ارگونومیک با یک قلم شارژ خودکار است. همچنین یک شاتر دوربین حریم خصوصی ThinkShutter روی آن وجود دارد.

لنوو ThinkPad S2 Yoga 2023

لنوو در ساخت این لپ تاپ از مواد سازگار با محیط‌ زیست استفاده کرده و بسته‌بندی آن کاملا عاری از پلاستیک است. قیمت این لپ‌تاپ به صورت زیر است:

  • Core i5-1335U اینتل + ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۹۸۰ دلار
  • Core i7-1355U اینتل + ۳۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه: ۱۲۶۰ دلار
  • Ryzen R5-7530U Pro ای‌ام‌دی + ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۸۱۲ دلار

فروش ThinkPad S2 Yoga از ۲۹ دسامبر شروع خواهد شد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/269282/thinkpad-s2-yoga/