گوگل ظاهرا در حال توسعه گوشی تاشو پیکسل فولد است و تاکنون شایعاتی درباره آن ‌وجود داشته است.  امروز نیز طراحی این گوشی فاش شده است. 

طبق اطلاعات امروز، پیکسل فولد گوگل از همان طراحی ماژول دوربین گوشی‌های سری پیکسل بهره خواهد برد، اما نوار افقی پنل پشت آن، کل عرض گوشی را پوشش نخواهد داد و‌ تا انتهای ابه ادامه نخواهد یافت. در ضمن، دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (IMX787)، یک دوربین ۱۰.۸ مگاپیکسلی (S5K3J1) و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی (IMX386) خواهد بود.   ‌

این گوشی در بخش نمایشگر از یک پنل ۷.۵۷ اینچی داخلی و یک نمایشگر ۵.۷۸ اینچی خارجی بهره خواهد برد. همچنین تراشه پیکسل فولد، نسل دوم تنسور گوگل خواهد بود و قیمت پایه آن ۱۷۹۹ دلار خواهد بود. 

گوگل گوشی پیکسل فپلد را برای رقابت با گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ ارائه خواهد کرد و به نظر می‌رسد تولید انبوه آن نیمه دوم ۲۰۲۳ شروع خواهد شد. بنابراین احتمال اینکه این گوشی در سه ماهه چهارم امسال معرفی شود بسیار زیاد است. 

گزارش امروز گفته است که نمایشگر پیکسل فولد احتمالا به‌اندازه گلکسی زد فولد ۳ یا زد فولد ۴ عالی نخواهد بود و از طرف دیگر ممکن است ضخیم‌تر از گلکسی زد فولد ۳ باشد. ضمنا گوشی تاشو گوگل احتمالا از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد. 

طراحی پیکسل فولد گوگل فاش شد

طبق شایعات، پیکسل فولد مجهز ه ۱۲ گیگابایت رم و قیمت پایه آن همان قیمت ۲۷۹۹ دلار گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و بیینیم‌ که گوگل در نهایت این‌گوشی را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizchina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/244994/google-pixel-fold-classic-design-leaks-to-launch-in-the-fourth-quarter/