شایعات حاکی از تغییرات قابل توجهی در سری گلکسی S24 سامسونگ است و حال تصاویری از ماکت‌های این سری فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

هر سه مدل گلکسی S24 ،S24 پلاس و S24 اولترا در این تصاویر دیده می‌شوند که توسط کاربری با نام SonnyDickson فاش شده‌اند. دو مدل کوچکتر دارای لبه‌های صاف و گوشه‌های گرد هستند و تنها سه لنز دوربین در پشت خود دارند.

گلکسی S24 اولترا دارای ظاهر مستطیلی‌تر و دو لنز دوربین اضافی در پشت خود است. قبلا رندرهای CAD این گوشی درز کرده بود و که ابعاد ۱۶۲.۳×۷۹.0x8.7 میلی‌متر را برای آن نشان می‌دادند که تقریبا هم‌اندازه S23 اولترا است. متأسفانه این ماکت ها پنل جلویی گوشی‌ها را نشان نمی‌دهند.

طراحی گلکسی S24

همچنین رندرهای قبلی نشان می‌دهند که گلکسی S24 پلاس دارای ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷۵ میلی‌متر و گلکسی S24 دارای ابعاد ۱۴۷.۰ در ۷۰.۵ در ۷.۶ میلی‌متر خواهد بود. این دو گوشی هم تاحدودی هم‌اندازه گلکسی S23+ و S23 هستند. نکته دیگر اینکه که شایعه شده سامسونگ برای پرچمداران ۲۰۲۴ خود از قاب‌های تیتانیومی استفاده خواهد کرد و از فولاد فاصله خواهد گرفت. ماکت‌های امروز همگی به رنگ سفید هستند، اما قبلا زمزمه‌هایی درباره چهار رنگ اصلی و چند رنگ دیگر وجود داشت.

طراحی گلکسی S24

طبق شایعات، هر سه گوشی آینده سامسونگ از پنل LTPO استفاده خواهند کرد. انتظار می رود سری گلکسی S24 در ماه ژانویه ۲۰۲۴ در رویداد آنپکد سامسونگ در ایالات متحده معرفی شود.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/266083/samsung-galaxy-s24-series-dummies-show-a-familiar-design/