جدیدترین پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی ۱۴ پرو رکورد جدیدی در تاریخ شرکت شیائومی ثبت کرده است. این گوشی حالا به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در چین تبدیل شده است.

وب‌سایت Wall Street Insights گزارش داده است که شیائومی در فاصله ده روز از زمان عرضه سری ۱۴ شیائومی، یعنی از ۳۱ اکتبر تا دهم نوامبر، ۱.۴۴۷۴ میلیون دستگاه از این سری فروخته است. این یک رکورد جدید برای گوشی های پرچمدار رده‌بالای شیائومی است.

شیائومی همچنین تنها شرکت چینی سازنده گوشی هوشمند است که به رشد ماهانه مثبت در بازار گوشی‌های هوشمند چین دست یافته است. رشد ماهانه این شرکت ۸.۹ درصد افزایش یافته که از رشد ماهانه ۰.۸ درصدی اپل فراتر رفته است.

بعد از شیائومی، هواوی و آنر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. البته هر دو شرکت شاهد کاهش سهم بازار خود نسبت به ماه گذشته بودند. سهم بازار هواوی از ۱۴ درصد به ۱۳ درصد و سهم بازار آنر از ۱۳.۲ درصد به ۱۲.۸ درصد رسیده است.

مدل پایه شیائومی ۱۴ پرو ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) قیمت دارد. در حالیکه نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو با قیمت ۶۴۹۹ یوان (۸۹۰ دلار) قابل دسترس است که دارای ترکیب حافظه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی است.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/266015/report-xiaomi-14-series-reaches-1-4474-million-units-in-sales/