بر اساس یک افشاگری جدید، احتمالا پردازنده گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ از دو نسخه متفاوت اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تشکیل شده است.

در یک گزارش جدید فاش شده است که ممکن است شرکت سامسونگ از استراتژی عرضه پیچیده‌ای برای گلکسی زد فلیپ امسال استفاده کند. احتمالا این شرکت در حال آماده شدن برای ارائه گلکسی فلیپ ۶ با دو پردازنده مختلف اسنپدراگون به جای سیاست معمول استفاده از دو پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس است؛ پیش‌تر شرکت سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس از دو پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس استفاده کرده بود.

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ از نام SM-F741U برای اشاره به گلکسی زد فلیپ ۶ مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند، این پردازنده در گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا در برخی بازارها استفاده شده بود. با این حال، یک افشاگری جدید احتمال استفاده از دو پردازنده مختلف در گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را مطرح می‌کند.

همانطور که در اسکرین شات زیر میتوان مشاهده کرد، یک گوشی SM-F741U دیگر از پردازنده «ARM implementer 65 architecture 8 variant 1 part 3406 revision 0» استفاده می‌کند؛ این شناسه برای اشاره به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌شود.

در حال حاضر چند ماه دیگر تا عرضه نسل بعدی گوشی‌های گلکسی زد سامسونگ باقی مانده است؛ با این حال، اطلاعات زیادی از گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ مانند رنگ و حافظه آن ها در گزارش‌های مختلف فاش شده است.

گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالا در رنگ‌های مشکی، زرد، آبی، سبز و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. همچنین این گوشی احتمالا از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به گلکسی زد فلیپ ۵ استفاده می‌کند و صفحه نمایش کاور آن می‌تواند برخلاف نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز نسخه قبلی، به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دست پیدا کند. این گوشی احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انتظار داریم تا هر دو گوشی آینده سری زد سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام استفاده کنند؛ با این حال، شرکت سامسونگ ممکن است برنامه‌های متفاوتی داشته باشد. در نهایت، بهتر است به این شایعات به دید احتمالات نگاه کنیم و منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در آینده بمانیم.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/283279/new-samsung-galaxy-z-flip6-leak-reveals-possibility-of-launch-with-snapdragon-8-gen-2-and-snapdragon-8-gen-3-model-variants/