اپل قرار است چند ماه دیگر از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی کند. این سری شامل چهار مدل خواهد بود که شامل دو مدل پرو و دو مدل غیر پرو خواهد بود. طبق شایعات قبلی، مدل‌های پرو این سری دارای حافظه پایه بالاتری خواهند بود اما ظاهرا طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است این شایعات واقعیت نخواهند داشت.

طبق گزارشی که MacRumors به نقل از یک تحلیلگر مطرح به نام جف پو منتشر کرده است مدل پایه آیفون ۱۴ برخلاق شایعات قبلی با ۲۵۶ گیگابایت شروع نخواهد شد بلکه با ۱۲۸ گیگابایت شروع خواهد شد و تا ۱ ترابایت افزایش خواهد یافت. حتی شایعاتی وجود دارد که اپل ممکن است یک نسخه ۲ ترابایتی هم برای مدل‌های آیفون ۱۴ ارائه کند. به این ترتیب، حافظه‌های مختلف آیفون ۱۴ پرو شامل ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ و ۲ ترابایت خواهند شد.‌

اگر این شایعه صحت داشته باشد و مدل پایه آیفون ۱۴ پرو با همان حافظه ۱۲۸ گیگابایت عرضه بشود بنابراین افزایش قیمت این مدل توجیهی نخواهد داشت و هنوز مشخص نیست که اپل برای قیمت‌گذاری گوشی‌های آیفون ۱۴ چه برنامه‌ای در سر دارد. در هر حال باید منتطر بمانیم و ببینیم چه اطلاعات دیگری در این زمینه منتشر می‌شود.

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/229945/apple-iphone-14-pro-may-not-see-rise-in-base-storage-despite-price-hike/