سامسونگ سرویس جدیدی به نام Galaxy Earlybird To Go راه‌اندازی کرده است که کاربران با ثبت‌نام در آن می‌توانند دستگاه‌های جدید گلکسی را زودتر از بقیه امتحان کنند. 

در این سرویس قرار است کاربران با امتحان کردن دستگاه‌های جدید گلکسی تجربیات خود را در اختیار سامسونگ قرار دهند. این کاربران تجربیات خود را در قالب استوری برای سامسونگ ارسال خواهند کرد و به چند نفر به‌صورت رندوم جایزه داده خواهد شد. 

 سامسونگ قرار است در رویداد آنپک خود که ۱۹ مرداد بذگزار خواهد شد دستگاه‌های گلکسی زد فولد۴، گلکسی زد فلیپ ۴‌، گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو را معرفی کند و‌کسانی که در سرویس Galaxy Earlybird To Go ثبت نام کنند شانس استفاده از این دستگاه‌ها را زودتر از دیگران خواهند داشت. البته این سرویس فعلا در کره جنوبی فعال است. 

سامسونگ استورهای کاربران را از تاریخ ۲۸ جولای تا ۳ آگوست دریافت خواهد کرد و برندگان نیز در تاریخ ۸ آگوست معرفی خواهند شد. به گفته سامسونگ قرار است ۱۸۰۰ نفر برای استفاده از این سرویس انتخاب شوند و همه چیز براساس قرعه‌کشی انجام خواهد شد. بنابراین هر کدام از کاربران فقط یکی از دستگاه‌های فوق را امتحان خواهند کرد و امکان تغییر آن را نخواهند داشت. این دستگاه‌ها بعد از استفاده باید به فروشگاه‌های سامسونگ پس داده شوند. 

لازم به ذکر است که مسئولیت هر گونه آسیبی که به دستگاه‌ها وارد شود برعهده استفاده‌کنندگان خواهد بود و کاربران حتما باید به این نکته توجه داشته باشند تا بعدا مشکلی برایشان پیش نیاید.

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/228736/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-galaxy-earlybird-to-go-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86/