ریزر از کنترلر بازی موبایل Kishi Ultra رونمایی کرد. این کنترلر جایگزین Kishi V2 Pro شده است که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

این کنترلر از یک طراحی بزرگتر برای سازگاری با دستگاه‌های قوی‌تر مانند تبلت‌های ۸ اینچی و گلکسی زد فولد ۵ بهره می‌برد. همچنین وجود درگاه USB-C روی آن به معنای قابلیت کار با هر دستگاهی است.

به گفته ریزر، کنترلر Kishi Ultra قادر به ارائه یک تجربه بازی بی‌نقص در سری آیفون ۱۵، آیپد مینی و تبلت‌های اندرویدی با نمایشگر ۸ اینچی است و از فناوری Sensa HD بهره می‌برد. تجربه بازی با Kishi Ultra چیزی فراتر از کنترلرهای دستی سنتی است و حتی توسعه دهندگان نیز می‌توانند با بهره‌گیری از کیت Interhaptics SDK تجارب لمسی سفارشی خود را ارائه کنند.

در ابن کنترلر از سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB نیز استفاه شده است که امکان اجرای طرح‌های نوری قابل تنظیم را فراهم می‌سازد. این کنترلر مجهز به دکمه های اختصاصی Mecha-Tactile ABXY و پد D هشت‌جهته بوده و همچنین دارای تریگرهای اثر هال، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی و چندمنظوره L4/R4 و رینگ‌های ضداصطکاک است.

ریزر گفته است که امکان دسترسی به اپلیکیشن Nexus نیز در این کنترلر وجود دارد که به کاربران اجازه نقشه‌برداری دکمه‌های سفارشی در بازی‌های مختلف iOS و اندرویدی را می‌دهد. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن حتی می‌توانند بازی‌ها را ضبط و اشتراک‌گذاری کنند.

کنترلر ریزر Kishi Ultra هم‌اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه شده و در کنار کنترلر ارتقایاقته Kishi V2 با درگاه USB-C به قیمت ۱۰۰ دلار قابل دسترس است.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/282363/kishi-ultra-mobile-game-controller/