موتورولا خود را برای معرفی چند گوشی جدید در روز ۲۰ مرداد آماده می‌کند و یکی از این گوشی‌ها موتو S30 پرو خواهد بود که امروز رندرهای آن فاش شده است. 

این رندرها را کانال Digital Chat Station منتشر کرده است که دید بسیار خوبی از طراحی موتو S30 پرو در اختیار ما قرار می‌دهند. 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید موتو S30 پرو در دو رنگ آبی و مشکی معرفی خواهد شد و نمایشگر آن از نوع انحنادار با حفره هول پانچ خواهد بود. فریم این گوشی از جنس فلز است و در پنل پشت آن یک سیستم دوربین بزرگ شامل سه دوربین وجود دارد. البته به نظر می‌رسد نسخه آبی رنگ این گوشی از یک بافت چرمی در پنل پشت خود استفاده خواهد کرد. ‌

کانال Digital Chat Station همچنین گفته است که S30 پرو از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد کرد. نمایشگر این گوشی احتمالا دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت نیز در زیر آن وجود خواهد داشت. ضمنا دوربین اصلی پشت این گوشی دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل با قابلیت لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. باتری این گوشی هم ظرفیتی برابر ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت و با سرعت ۶۸ وات شارژ خواهد شد.

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/229387/motorola-s30-pro-render-images-leaked-revealing-full-design/