به تازگی اطلاعات جدیدی درباره گوشی ردمی K70 اولترا فاش شده است که به مشخصات جذاب آن مانند بهره‌مندی از تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ اشاره دارد.

پس از معرفی گوشی قاتل پرچمدار شیائومی به نام ردمی توربو ۳ با بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون ۸s نسل ۳، برند ردمی در حال کار روی گوشی عملکرد محور جدیدی با نام ردمی K70 اولترا است که طبق شایعات، به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز شده است.

اکنون یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو جزئیات کلیدی از گوشی آینده شیائومی را فاش کرده است؛ به گفته این افشاگر، گوشی ردمی K70 اولترا از تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ بهره می‌برد؛ این تراشه نسخه ارتقایافته از پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ است که در نوامبر سال ۲۰۲۳ معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد معرفی تراشه نام‌برده در گوشی‌های ویوو X100s و X100s باشیم که طبق شایعات در ماه می وارد بازار چین خواهند شد.

همچنین اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که گوشی ردمی K70 اولترا از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دو سنسور اولتراواید و ماکرو برخوردار خواهد بود. علاوه‌بر این، شیائومی این گوشی را به یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۱.۵K در کنار تراشه گرافیکی اختصاصی مجهز کرده است که برای جلوه‌های بصری و بازی مناسب می‌باشد.

انتظار می‌رود که گوشی نام‌برده با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات، قاب فلزی با پشت شیشه‌ای در کنار ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود که از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در حالی که ردمی K70 اولترا روانه بازار چین خواهد شد ، شیائومی ۱۴T پرو بازارهای جهانی را هدف قرار داده و ممکن است با ویژگی‌هایی عرضه شود که ردمی K70 اولترا از آنها محروم خواهد بود.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/282159/redmi-k70-ultra-to-feature-dimensity-flagship-soc/