شیائومی اخیرا رابط کاربری MIUI 14 را برای گوشی‌های شیائومی ۱۲ پرو و پوکو F4 عرضه کرد و حالا آن را برای گوشی پوکو M3 منتشر کرده است.

شیائومی این آپدیت را  به‌صورت جهانی برای گوشی پوکو M3 عرضه کرده است و همه کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. آپدیت MIUI 14 که بر پایه اندروید ۱۳ ارائه شده است قابلیت‌های بسیار متنوع و خوبی است و بهبودهایی نیز در بخش امنیتی دارد.  

گوشی پوکو M3 که ابتدا با رابط کاربری MIUI 12 معرفی شد حالا رابط کاربری MIUI 14 را در شماره ورژن‌های V13.0.3.0.SJFMIXM, V13.0.1.0.SJFEUXM و V13.0.1.0.SJFINXM دریافت کرده است و‌ انتظار می‌رود در روزهای آینده همه کاربران به آن دسترسی پیدا کنند. در ضمن، شما به بسته امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۲ نیز دسترسی خواهید داشت. 

رابط کاربری MIUI 14 به کاربران اجازه پاک کردن اپلیکیشن‌های پیش‌نصب را خواهد داد و ویجت‌ها و والپیپرهای جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این رابط کاربری ساختار بسیار بهبودیافته و کم‌حجمی دارد و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی ارائه کرده است. قابلیت‌های امنیتی این رابط کاربری نیز بهبود یافته است و همه داده‌های کاربران به‌صورت لوکال روی گوشی ذخیره خواهد شد.

اگر هنوز آپدیت مذکور را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات بخش Software update به‌طور دستی آن را چک کنید.

منبع: Gizmichina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/245036/poco-m3-global-and-eea-variants-grab-miui-14-update/