اخیرا حلقه هوشمند بلک شارک با عمر باتری ۱۸۰ روزه و قابلیت‌ پایش سلامتی معرفی شده است که تصمیم این شرکت برای ورود به بازار گجت‌های پوشیدنی را نشان می‌دهد.

این حلقه به گونه‌ای طراحی شده است که ترکیبی از سلامتی و مد روز باشد و از ویژگی‌هایی همچون کنترل با یک دست و لمس هوشمند بهره ببرد. بلک شارک علاوه‌بر اعلام عرضه حلقه هوشمند خود، به قابلیت‌های آن در زمینه پایش سلامتی اشاره کرده است. طبق گزارش‌ها، این حلقه قادر است تا ضربان قلب، اکسیژن خون، تغییرپذیری ضربان قلب و دمای بدن را اندازه‌گیری کند.

محصول جدید بلک شارک که به عنوان حلقه‌ای براق و راحت توصیف شده است، از طرح نقره‌ای و ضخامت ۲.۲ میلیمتری برای تجربه راحت کاربر بهره می‌برد. این شرکت ادعا می‌کند که این حلقه به لطف محفظه شارژ خود تنها با یکبار شارژ می‌تواند تا ۱۸۰ روز دوام بیاورد. گفتنی است محفظه شارژ نیز صاف طراحی شده است و حلقه روی آن قرار دارد. همچنین یک چراغ LED کوچک در جلوی این محفظه وجود دارد که وضعیت شارژ شدن یا تکمیل شارژ حلقه را نشان می‌دهد.

به‌طور کلی حلقه هوشمند بلک شارک دارای طراحی آراسته و زیبایی است. در حالی که تاریخ انتشار این حلقه اعلام نشده است، این شرکت خود را برای عرضه آن آماده می‌کند. می‌توان گفت که ما در حال ورود به دورانی هستیم که ممکن است حلقه‌های هوشمند در آن به گجت‌هایی رایج تبدیل شوند.

از بیشتر جهات، اینگونه حلقه‌ها مزاحمت کمتری نسبت به ساعت‌های هوشمند دارند و برای افرادی که تمایلی به استفاده از نمایشگر اضافی در طول روز ندارند، بسیار مناسب هستند. در آینده خواهیم دید که چگونه شرکت‌های دیگر اقدام به عرضه حلقه‌های هوشمند می‌کنند؛ گقتنی است که سامسونگ در حال تکمیل حلقه گلکسی رینگ می‌باشد که ما درباره قابلیت‌های آن هیجان‌زده هستیم.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/281814/black-shark-teases-new-smart-ring/