حافظه SSD اینترنال CS900 480GB پی ان وای

دسته:
ویژگی‌ها
گارانتی: گارانتی اصلی الماس
مقاومت در برابر شوک: دارد

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

حافظه SSD اینترنال CS900 480GB پی ان وای

درایو حالت جامد داخلی PNY CS900 480 گیگابایتی یکی از محبوب ترین هارد دیسک های SSD است که توسط PNY ارائه شده است. اگر به دنبال یک SSD SATA 3 هستید، یکی از بهترین محصولاتی که می توانید در بازار پیدا کنید CS900 است. این درایو با مادربردهای SATA 2 نیز سازگاری کامل دارد.

محصولات باکیفیت زیادی در این رده قیمتی وجود دارد، اما این محصول دارای مزیت های رقابتی قابل توجهی نیز می باشد که در ادامه به همه آنها می پردازیم.

در سال های اخیر، SSD ها هم از نظر سرعت و هم از نظر ظرفیت بهبود یافته اند و در عین حال قیمت آن ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. امروزه در بسیاری از لپ تاپ های مدرن از SSD به عنوان حافظه اصلی به جای HDD استفاده می شود. در گذشته از این نوع درایو فقط در کامپیوترها و سرورهای حرفه ای استفاده می شد. اما در حال حاضر، بسیاری از کاربران از درایو SSD به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای تقویت رایانه های قدیمی خود استفاده می کنند.

اگر قبلا فقط از هارد دیسک های سنتی استفاده می کردید، می توانید از SSD داخلی برای افزایش سرعت سیستم خود استفاده کنید.

مشخصات حافظه SSD PNY
SSD داخلی 480 گیگابایتی PNY CS900 بهترین درایو تولید شده توسط PNY است و می توانید از آن به عنوان راهی سریع و اقتصادی برای ارتقای سیستم قدیمی خود استفاده کنید.

به گفته PNY سرعت نوشتن و خواندن این درایو به ترتیب 515 و 535 مگابایت بر ثانیه است، مدلی که برای تست در اختیار ما قرار داده شده، 480 گیگابایت ظرفیت دارد، اما خود PNY ادعا کرده است که تفاوتی بین ظرفیت های مختلف این درایو وجود ندارد. هارد دیسک

این SSD برای رقابت با درایوهای رده بالا و پرسرعت موجود در بازار طراحی نشده است، بلکه برای ارائه راهی مقرون به صرفه برای ارتقای سیستم برای کاربرانی که نیازی به نوشتن مداوم داده ندارند، طراحی شده است. تولیدکنندگان محتوا، کارمندان و دانشجویان معمولاً کاربران هدف هستند. PNY این رکورد را برای آنها طراحی کرد.

اگر سیستم شما فضای هارد 2.5 اینچی و کانکتور SATA دارد. این خواننده برای شما طراحی شده است. رابط های SATA سال ها پیش به حداکثر رسید، اما PNY هنوز آن را دارد. از این رابط حداکثر استفاده را ببرید. این شرکت پیشرانه جلو را با دقت بهینه کرده است. این به شما امکان می دهد با هزینه بسیار کمتر از قدرت درایوهای حالت جامد بهره مند شوید.

عملکرد و قابلیت ها
PNY ادعا می کند که توانسته است بالاترین کارایی پروتکل SATA را در اختیار شما قرار دهد. سرعت خواندن ترتیبی این درایو 560 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی آن 540 مگابایت است که با در نظر گرفتن این اعداد به جرات می توان گفت که این SSD می تواند با اکثر SSD های رده بالای بازار رقابت کند.

به عنوان مثال، این سرعت خواندن و نوشتن بالاتر از سرعت ارائه شده توسط Crucial MX500 و Samsung 850 EVO است. البته توجه داشته باشید که این ارقام، ارقامی است که توسط خود سازنده اعلام شده است و در قسمت های بعدی نیز می توانید نتایج تست های ما را مشاهده کنید.

این SSD دارای TLC 3D NAND است که قدرت کمتری نسبت به MLC NAND دارد. این NAND توسط Micron طراحی شده و در مجموع 64 لایه روی این SSD قرار داده شده است. این درایو از حافظه DRAM برای کش استفاده نمی کند و اساسا یک SSD غیر DRAM محسوب می شود. در سوی دیگر شاهد استفاده از 32 گیگابایت حافظه SRAM هستیم که توسط تراشه کنترلر Phison S11 کنترل می شود.

سرعت و مرجع
از آنجایی که این محصول یک SSD بدون DRAM است. در هنگام خواندن و نوشتن فایل های حجیم، به خصوص زمانی که ظرفیت حافظه پر است، انتظار نمی رود. عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. از طرفی SSD داخلی PNO CS900 در حالت خالی 480 گیگابایت ظرفیت دارد. و معمولا با فایل های کوچک کار می کنید. عملکرد عالی دارد. اما زمانی که می خواهیم فایل های حجیم را جابه جا کنیم، سرعت خواندن و نوشتن در درایو به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

البته همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم بسیاری از کاربران از درایوهای SSD برای بهبود سرعت سیستم عامل استفاده می کنند. و در افتتاحیه نرم افزارهای مختلف از SSD مدل داخلی PNY CS900 با ظرفیت 480 گیگابایت استفاده می شود که اگر شما هم از این دسته کاربران هستید این SSD برای شما مناسب خواهد بود.

در تست های انجام شده، میانگین سرعت خواندن/نوشتن SSD داخلی PNY CS900 به ترتیب 350 و 260 مگابایت بر ثانیه است. از نظر کارایی، نسخه 1 ترابایتی این هارد بهترین عملکرد ممکن را با سرعت خواندن/نوشتن 380/290 مگابایت بر ثانیه دارد.

آخرین کلمه
اگر یک کاربر تجاری هستید که روزانه مقادیر زیادی داده را در دیسک های سیستم خود جابجا می کنید، این SSD ممکن است برای شما مناسب نباشد. اما اگر کاربر معمولی هستید که به دنبال هارد SSD با ظرفیت بالا هستید

توضیحات تکمیلی

گارانتی

گارانتی اصلی الماس

مقاومت در برابر شوک

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.