حافظه SSD اینترنال CS900 1TB پی ان وای

دسته:
ویژگی‌ها
گارانتی: گارانتی اصلی الماس
ظرفیت: 1ترابایت

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

حافظه SSD اینترنال CS900 1TB پی ان وای

حافظه داخلی SSD 1 ترابایتی CS900 PNY
حافظه داخلی SSD PNY 1TB CS900 یکی دیگر از حافظه های SSD است که توسط شرکت معتبر PNY ارائه می شود. این حافظه SSD از رابط SATA 3 بهره می برد و یکی از بهترین محصولات در این زمینه به حساب می آید.

علاوه بر این، این حافظه SSD از تمامی مادربردهای SATA 2 موجود در بازار پشتیبانی می کند. با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی های این حافظه SSD را با هم مرور کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی، حافظه های SSD نیز پیشرفت چشمگیری داشته و در جنبه های مختلف از جمله سرعت و ظرفیت با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده اند. این پیشرفت تکنولوژی قیمت این دیسک ها را روز به روز کاهش داده است.

و به همین دلیل بسیاری از کاربران از حافظه SSD به عنوان حافظه اصلی سیستم خود به جای هاردهای مکانیکی استفاده می کنند.

اگر شما هم از هاردهای معمولی در سیستم خود استفاده می کنید و می خواهید سرعت آن را افزایش دهید، خرید حافظه داخلی SSD را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشخصات حافظه SSD PNY
یکی از بهترین حافظه های موجود در این زمینه، SSD داخلی PNY مدل CS900 با ظرفیت یک ترابایت است که می تواند با هزینه کم سرعت سیستم شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

به گفته سازنده، سرعت خواندن و نوشتن این حافظه به ترتیب 535 و 515 مگابایت بر ثانیه است، توجه داشته باشید که این ارقام ممکن است برای ظرفیت های دیگر کمی متفاوت باشد. البته سازنده گفته است که هیچ تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

البته توجه داشته باشید که این درایو برای رقابت با حافظه های پرسرعت موجود در بازار طراحی نشده است، بلکه هدف سازنده این است که روشی مقرون به صرفه برای ارتقای سیستم های قدیمی در اختیار کاربران قرار دهد.

بنابراین اگر نیازی به انتقال فایل های زیادی ندارید، این محصول یکی از بهترین انتخاب های شماست. تولیدکنندگان محتوا، کارمندان و دانش آموزان کاربرانی هستند که این پخش کننده برای آنها طراحی شده است.

اگر سیستم شما فضای کافی برای حافظه 2.5 اینچی دارد و از کانکتور SATA پشتیبانی می کند، می توانید از این محصول در سیستم خود استفاده کنید.

آخرین کلمه
اگر شما از جمله کاربرانی هستید که در طول روز نیازی به انتقال اطلاعات زیادی ندارید و فقط می خواهید سرعت سیستم خود را افزایش دهید، این محصول با ظرفیت زیاد خود می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

شما می توانید این حافظه SSD را هم اکنون در سایت  مستر جانبی سفارش   داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره بیشتر کافیست با شماره 02166467684 تماس بگیرید تا تمامی مشاوره های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

گارانتی اصلی الماس

ظرفیت

1ترابایت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.