ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را خریداری کرده است تغییرات زیادی در آن اعمال کرده است و یکی از تفییراتی که وعده آن را داده بود امکان انتشار توییت‌های طولانی بود. حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت در حال توسعه است و امروز اطلاعاتی درباره آن فاش شده است.

یک افشاگر به نام Alessandro Paluzzi با انتشار تصاویری به ما نشان داده است که قابلیت نوشتن توییت‌های طولانی چگونه خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی عرضه خواهد شد و آیا همه کاربران به آن دسترسی خواهند داشت یا فقط کاربران نسخه پولی توییتر از آن بهره‌مند خواهند شد.

در این قابلیت، توییت‌های بلند دارای گزینه‌ای به نام «مشاهده بیشتر» در انتهای ۲۸۰ کاراکتر خود خواهند بود که با کلیک کردن روی آن گزینه می‌توان ادامه توییت را مشاهده کرد. البته تاکنون شایعات زیادی درباره این قابلیت وجود داشته است و حتی گفته می‌شد که نام این قابلیت Twitter Notes یا Twitter Articles خواهد بود، ولی در هر حال، کارکرد همه آن چیزی جز نوشتن یک متن طولانی نخواهد بود.

افشاگر Paluzzi گفته است که توییتر حتی این قابلیت را در تابستان ۲۰۲۲ به‌طور آزمایشی تست کرده است و این نشان می‌دهد که ما در حال نزدیک شدن به زمان عرضه نهایی آن هستیم. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که توییتر این قابلیت را چه زمانی عرضه می‌کند.

منبع: PhoneAr





اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/245016/long-form-tweets-coming-soon-check-out-how-a-long-tweet-might-look-like/