به تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی هواوی P70 در فضای مجازی منتشر شده است که چیدمان مثلثی و غیرمتعارف دوربین‌های آن را نشان می‌دهد.

اگرچه امروز شاهد رونمایی از لپ‌تاپ MateBook X Pro 2024 و هدفون فری‌بادز Lipstick 2 در رویداد معرفی محصولات جدید هواوی بودیم، این غول چینی ترجیح داد تا صحبتی از گوشی مورد انتظار هواوی P70 به میان نیاورد. با وجود تصمیم این شرکت برای سکوت درباره گوشی آینده خود، لپ‌تاپ MateBook X Pro 2024 بسیار جذاب ظاهر شده است.

این لپ‌تاپ علاوه‌بر پشتیبانی از شارژ سریع ۱۴۰ وات، به آخرین نسل از پردازنده سری Core Ultra اینتل مجهز شده است؛ تمامی این مشخصات در بدنه‌ای با وزن کمتر از یک کیلوگرم قرار گرفته‌اند. به سراغ گوشی هواوی P70 می‌رویم؛ در حالی که هواوی در رویداد معرفی محصولات خود هیچگونه اشاره‌ای به گوشی P70 نکرد، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی توانسته است تا تصویری از قاب پشتی این گوشی را به اشتراک بگذارد.

باتوجه به تصویر منتشرشده، شاهد استفاده از چیدمان مثلثی و غیرمتعارف برای دوربین‌های گوشی هواوی P70 هستیم؛ گفتنی است که افشاگری‌های گذشته درباره گوشی نام‌برده به این طراحی منحصربه‌فرد هواوی اشاره داشتند. به گزارش وب‌سایت GSMarena، سری P70 هواوی شامل چهار مدل P70، P70 پرو، P70 پرو پلاس و P70 آرت خواهد بود که انتظار می‌رود همه این مدل‌ها از تراشه کایرین ۹۰۱۰ بهره ببرند.

علاوه‌بر این، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های هواوی P70 و P70 پرو به همراه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H با سنسور ۱/۱.۳ اینچی عرضه شوند. احتمال می‌رود که دو مدل پرو پلاس و آرت گوشی هواوی P70 نیز از سنسور یک اینچی IMX 989 برخوردار باشند؛ بنابراین می‌توان گفت که تمام گوشی های نام‌برده با دوربین قدرتمندی روانه بازار خواهند شد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/281749/leaked-huawei-p70-back-cover/