به تازگی تصاویر زنده گوشی پیکسل ۹ پرو گوگل در کنار آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شده است که به طراحی متفاوت ماژول دوربین آن اشاره دارد.

براساس شایعات اخیر، گوگل تصمیم دارد تا مدل معمولی، پرو و XL از گوشی پیکسل ۹ را در رویداد سالانه خود که ماه اکتبر برگزار می‌شود، معرفی کند؛ همچنین گفته شده است که این غول فناوری با تغییر نام گوشی پیکسل فولد ۲ به پیکسل ۹ پرو فولد، از آن در کنار گوشی‌های نام‌برده رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که گوشی پیکسل ۹ پرو XL از نظر اندازه، مدل جانشین پیکسل ۸ پرو باشد. از سوی دیگر می‌توان انتظار داشت که پیکسل ۹ پرو اندازه‌ای قابل مقایسه با مدل معمولی پیکسل ۹ داشته باشد که از ویژگی‌های نسخه پرو از جمله دوربین تله فوتو پریسکوپی در قاب پشتی همانند تصاویر منتشرشده بهره ببرد؛ بدین ترتیب پیکسل ۹ پرو گوگل اندازه‌ای مشابه آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت.

طبق شایعات، گوشی پیکسل ۹ گوگل پرو به تراشه تنسور G4 و ۱۶ گیگابایت رم ساخت میکرون مجهز شده است که ۴ گیگابایت بیشتر از رم موجود در پیکسل ۸ پرو می‌باشد. علاوه‌بر این، حافظه UFS به کار رفته در گوشی آینده گوگل توسط سامسونگ ساخته شده است. می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های سری پیکسل ۹ از مودم اگزینوس ۵۴۰۰ سامسونگ با قابلیت اتصال ماهواره‌ای برخوردار باشند.

همانطور که در ابتدا گفته شد گوشی پیکسل ۹ پرو گوگل از طراحی متفاوت ماژول دوربین بهره می‌برد که این‌بار به‌صورت یک جزیره بیضی‌شکل درآمده است؛ گفتنی است که این گوشی دارای قاب صاف و صیقلی خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری پیکسل ۹ در ماه اکتبر امسال معرفی شوند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/282709/google-pixel-9-pro-live-images-leaked/