اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Quiet Mode معرفی کرده است که به کاربران اجازه خواهد تا در حین استفاده از این پلتفرم استراحت کنند یا به کارهای دیگری بپردازند.  

‌به گفته اینستاگرام این قابلیت وضعیت شما را در حالت ‘In Quiet Mode’ قرار خواهد داد و در نتیجه دوستان شما متوجه خواهند شد که شما در حالت استراحت هستید.  ‌

اینستاگرام در کنار این قابلیت، چند ابزار دیگر مثل کنترل والدین روی رفتار فرزندان و مدیریت پست‌های پیشنهادی را ارائه کرده است. اینستاگرام با ارائه این قابلیت‌ها سعی کرده است خود را با ملزومات سازمان‌های رگلاتوری تطبیق دهد.   

اینستاگرام امیدوار است که با ارایه قابلیت Quiet Mode بتواند کاربران نوجوان خود را از صرف بیش از حد وقت خود در این شبکه اجتماعی باز بدارد و از تاثیرات منفی این کار بکاهد. با استفاده از این قابلیت، کاربران خواهند توانست برای مدت کوتاهی از اینستاگرام فاصله بگیرند و به کارهای دیگر مثل استراحت، مطالعه یا خواب بپردازند‌ 

قابلیت Quiet Mode ظاهرا ابتدا در کشورهای آمریکا، انگلیس، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند عرضه شده است و قرار است بتدریج برای کاربران سایر کشورها ارائه شود. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازخورد این قابلیت در بین کاربران چگونه خواهد بود.

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/245105/say-goodbye-to-distracting-notifications-with-instagrams-quiet-mode/