کوالکام مدتی پیش تراشه‌ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را به عنوان جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی کرد و حالا اولین محصولات مجهز به این تراشه در لیست برترین گوشی‌های بنچمارک انتوتو (AnTuTu) حضور پیدا کرده‌اند.

ایسوس راگ فون 6 پرو با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی 512/18 گیگابایتی خود موفق شد تا در بنچمارک انتوتو نمره‌ی بالای 1.1 میلیون را کسب کند و در صدر لیست برترین گوشی‌های این بنچمارک قرار بگیرد. گوشی‌های ایسوس زنفون 9 و رد مجیک 7 نیز در رتبه‌های دوم و سوم این لیست قرار گرفتند. بنچمارک انتوتو در این ماه برای اولین بار از لیست برترین گوشی‌های غیرپرچمدار خود رونمایی کرد که گوشی‌های وان‌پلاس 10R و اوپو رنو 8 پرو 5G در صدر آن مشاهده می‌شوند.

لیست برترین گوشی‌های انتوتو در جولای

گوشی تازه‌وارد ناتینگ فون 1 نیز به‌لطف تراشه‌ی اسنپدراگون 778G خود به عنوان برترین گوشی میان‌رده‌ی انتوتو در ماه جولای معرفی شد. بیشتر گوشی‌های این لیست از تراشه‌های اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون 780G استفاده کرده‌اند و دو عدد از آن‌ها نیز به تراشه‌ی دایمنسیتی 920 مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی‌های دیگری که از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کنند نیز در لیست ماه آگوست این بنچمارک مشاهده شوند.

لیست برترین گوشی‌های انتوتو در جولای

منبع: GSMArena



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/229085/rog-phone-6-pro-takes-antutu-july-crown/