به‌نظر می‌رسد که شرکت کوالکام در سال آینده‌ی میلادی با رقابت شدیدی روبه‌رو نخواهد بود چرا که بر اساس گزارش یکی از افشاگران سرشناس، تمام گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در سال 2023 از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 این شرکت استفاده خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش Ice Universe، فرآیند تولید 3 نانومتری سامسونگ به هیچ وجه توان رقابت با فرآیند مشابه شرکت TSMC را نداشته و حتی گوشی‌های گلکسی S23 نیز به تراشه‌های تولیدشده توسط این شرکت تایوانی مجهز خواهند شد. از این رو ممکن است که اسنپدراگون 8 نسل 2 در سال 2023 بر بازار تراشه‌های موبایل سلطه داشته باشد.

سامسونگ اخیراً تاکید کرده بود که تراشه‌ی جدیدی از خانواده‌ی اگزینوس را در دست ساخت دارد و از این رو ممکن است که شاهد عرضه‌ی رقیبی قدرتمند برای اسنپدراگون 8 نسل 2 در سال 2023 و یا 2024 باشیم. همچنین شرکت مدیاتک نیز شانس رقابت با کوالکام در سال 2023 را خواهد داشت چرا که تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 این شرکت امسال عملکرد فوق‌العاده‌ و غیرمنتظره‌ای را از خود به جای گذاشت.

نظر شما در مورد تراشه‌های شرکت کوالکام چیست؟ به‌نظر شما آیا شرکت‌های دیگر، توان رقابت با تراشه‌ی نسل بعدی این شرکت را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/230015/all-android-flagships-2023-use-sd-8-gen-2/