تلگرام به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید منتشر کرده است که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب می‌شود. در این آپدیت، تلگرام قابلیت ترجمه پیام‌های صوتی و تصویری را برای همه کاربران ارائه کرده است.

این قابلیت قبلا فقط برای کاربران پولی قابل دسترس بود. حالا کاربران به‌طور رایگان می‌توانند هر هفته دو پیام را به متن تبدیل کنند. تلگرام گفته که این قابلیت را به تدریج عرضه می‌کند، بنابراین ممکن است بلافاصله در دسترس همه قرار نگیرد.

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای پیشنهاد کانال‌های مشابه ارائه کرده است. تلگرام این پیشنهادها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند پست‌های لایک‌شده و زمان صرف‌شده در یک کانال خاص به شما نشان خواهد داد.

تلگرام

قابلیت دیگری که تلگرام معرفی کرده امکان بازنشر استوری دیگران را فراهم می‌کند، درست مثل کاری که در اینستاگرام می‌توانید انجام دهید. شما همچنین می‌توانید پیام‌های ویدیویی را برای استوری‌ها ضبط کنید. 

تغییرات دیگر تلگرام به کاربران پولی اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های خود را با ترکیب‌های رنگی منحصربه‌فرد سفارشی‌سازی کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند تصاویر پس‌زمینه سفارشی برای هر چت جداگانه خود اعمال کنند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/267376/telegram-now-offers-all-users-limited-transcriptions/