افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، سهامداران خرد و کلان، شرکت‌ های مالی بزرگ کوچک و هر آن‌کسی که خواهان حفظ ارزش دارایی‌اش می‌‌باشد منجر به پذیرش و اقبال گسترده از دنیای نوظهور رمزارزها شده و باعث رشد ملموس صرافی‌‌ها و بروکرها و بازارهای ارز دیجیتال گردیده است. مسئله امروز انتخاب یا عدم انتخاب رمز ارز یا ارز رمزگذاری شده برای سرمایه‎گذاری یا حفظ ارزش دارایی نیست، بلکه انتخاب بازار و بروکری است که در این فضای رقابتی توانسته خود را با به روزترین فن‌ آوری‎ها و تکنولوژی برتر موجود همراه کند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل در طی دهه گدشته نه تنها توانسته خود را به دنیای ارز دیجیتال معرفی کند بلکه توانسته پا به پای فن‌ آوری‎های نوین و تکنولوژ‎های رقابتی دنیا همراه و همگام شود. ارز دیجیتال که در زمان تولد روشی پیچیده برای مدیریت امور مالی در نظر گرفته می‌ شد، با ظهور بانکداری آنلاین و پلتفرم‌ های تلفن همراه، اکنون میلیون‎ها نفر را در سراسر جهان درگیر خود کرده و در این دنیای رقابتی تنها بازاری می‌ تواند به بقای خود ادامه دهد که بتواند با مجهز شدن به بهترین‎های موجود کاربران بیشتری را جذب خود کند.

تکنولوژی بلاک چین

فناوری و تکنولوژی بلاک چین برای عملکرد بیت کوین و سایر آلت کوین‌ ها یعنی هر ارز دیجیتالی به جز BTC ضروری است. شبکه بلاک چین از بلوک‌ های به هم پیوسته تشکیل شده است. هر بلوک شامل مجموعه‌ ای از تراکنش‌ ها است که باید توسط هر شرکت‌ کننده شبکه به‌ صورت جداگانه تأیید شود.
این واقعیت که هر بلوک جدید باید ابتدا توسط هر گره تأیید شود، امکان وقوع تراکنش‌ های تقلبی را تقریباً غیرممکن می‌ کند. داده‌ های دفتر دیجیتال باید توسط شبکه کامپیوتری پذیرفته شوند و در آن هر گره یک نسخه را نگه می‌ دارد.

بازار ارز دیجیتال تبدیل با فراهم بودن به فناوری بلاک چین معتقد است که این فناوری می‎تواند برای کل صنایع از جمله زنجیره تامین و روش‌ هایی مانند رای‌ گیری الکترونیکی و جمع‌ آوری سرمایه مفید باشد. بسیاری از موسسات مالی در حال حاضر در حال آزمایش استفاده از فناوری بلاک چین برای صرفه‌ جویی در تراکنش‌ ها با بهبود پردازش پرداخت هستند.

تکنولوژی قراردادی برای تفاوت CFD

معاملات ارزهای رمزپایه اساساً شامل گزینش مکانی است که قیمت هر ارز دیجیتال در رابطه با سایر ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات قرار گرفته است. روش فعلی و موثر معامله رمزارزها از طریق CFD (قراردادهایی برای تفاوت) است که بسیار منعطف می‌ باشد. این شیوه به سرمایه‌ گذاران توانایی استفاده از اهرم و گزینه‎ای برای انجام تراکنش‎های کوتاه مدت و بلندمدت ارائه می‎دهد. استفاده از ابزارهای مالی مانند CFD یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ ها برای تجارت ارزهای دیجیتال به شمار می‌ رود. این گزینه به سرمایه‎گذاران اجازه می‎دهد تا بدون خرید مستقیم روی تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال شرط‎بندی کنند.

پس از انتخاب دارایی‌ های کریپتویی که می‌ خواهید تجارت کنید، تصمیم با شماست که آیا موقعیت فروش یا خرید را آغاز کنید. در هر دو مورد، یک پنجره معاملاتی ظاهر می‎شود که در آن می‎توانید تعداد قراردادها و اجرای دستورات مدیریت ریسک مانند برداشت سود یا توقف ضرر را انتخاب کنید که با رسیدن به قیمت از پیش تعیین شده اعمال می‌ شوند. در نهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی آماده خروج از موقعیت بودید، دکمه روی سکو را فشار دهید.

فناوری اهرم در بازار ارز دیجیتال

معامله ارزهای دیجیتال یا سایر دارایی‎ها با سرمایه‎ای که «مال شما نیست» به عنوان اهرم شناخته می‌ شود. این فن‌ آوری در یک بیان ساده قدرت خرید یا فروش شما را افزایش داده و به شما امکان می‌ دهد با پولی بیشتر از آنچه که دارید معامله کنید. در برخی موارد، مشتریان می توانند تا ۱۰۰ برابر موجودی حساب خود را دریافت کنند. میزان اهرمی که یک سرمایه‎گذار می‎تواند از صرافی ارز دیجیتال تبدیل دریافت کند به عوامل متعددی بستگی دارد:

نسبتی که سطح اهرم را نشان می‌ دهد، مانند ۱:۵ (۵x)، ۱:۲۰ (۲۰x)، یا ۱:۵۰ (۵۰x)، فراوانی سرمایه اولیه شما است. فرض کنید که یک موقعیت ۱۰۰۰۰ دلاری در برخی از دارایی‎های کریپتوی خود باز کرده‎اید. در این شرایط شما با ۱۰۰۰ دلاری که در حساب ارزی خود دارید، با اهرم ۱۰ برابری که صرافی ارز دیجیتال تبدیل برای شما فراهم نموده قدرت خریدی برابر با ۱۰۰۰۰ دلار دارید.

اهرم را می توان برای معاملات مارجین، توکن‎های اهرمی یا قراردادهای آتی و همچنین انواع مشتقات رمزنگاری استفاده کرد.

تبدیل امکان استفاده از تکنولوژی اهرم را در اختیار چه کسانی قرار می‎دهد؟

به یاد داشته باشید که ابتدا باید یک سپرده اولیه انجام دهید. سپس صرافی از سرمایه‌گذاری واقعی شما به عنوان وثیقه استفاده می‎کند. استفاده شما از اهرم و مقدار کل تراکنش‎هایی که می خواهید باز کنید، وثیقه مورد نیاز را تعیین می‎کند. این فن‎آوری با نام تکنولوژی مارجین نیز شناخته می‌ شود.

فاکتور دیگری که برای استفاده از تکنولوژی اهرم باید در نظر گرفت این است که هر معامله‌ گر برای هر معامله اهرمی علاوه بر سرمایه‌ گذاری اولیه شما به یک مانع مارجین نیز نیاز دارد. اگر بازار بر خلاف موقعیت شما باشد مارجین برای جلوگیری از نقد شدن موقعیت شما به زیر مانع نگهداری می‌ رسد، افزودن وجوه بیشتری به حساب معاملاتی بسیار مهم است.

مهم نیست که کدام موقعیت را در نظر دارید، می توانید در هر دو مورد از مزایای اهرم استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که همیشه یک طرف دیگر برای تراکنش اهرمی وجود دارد. هر چه اهرم بیشتر باشد، احتمال انحلال آن بیشتر است. بنابراین، شما باید وضعیت مارجین را برای معاملات خود نظارت کنید.

ربات معامله گر نماد تکنولوژی برتر در ارز دیجیتال تبدیل

دستیارهای شخصی و انواع نرم افزارهای هوش مصنوعی که اکنون منتظر دستورات روی تلفن همراه ما هستند یا سفارشات اینترنتی ما را از طریق دستگاه‎های هوشمند مدیریت می‎کنند، با ورود به دنیای معامله‎گری و بازارهای ارز دیجیتال نقش مهمی در کاهش تلاش ذهنی و فیزیکی ما بر عهده گرفته‌‎اند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با ورود به این دنیای تکنولوژیک، با تلاش برای حفظ رابطه بخش مالی با هوش مصنوعی در عصر دیجیتال رو به رشد و با توجه به همه تحولات جهانی فناوری موجود با مدد گرفتن از هوش مصنوعی توانسته ارزش دارایی‎های سرمایه‌ گذاران را با کمترین ریسک افزایش دهد.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل انتظار دارد که با گرد هم آوردن چندین ابزار سرمایه‌ گذاری نقدینگی، بازدهی بالا، ارزش ریسک پایین و قابلیت مدیریت آسانی را برای سرمایه‎گذاران ایجاد کند.

امروزه ربات معامله‌ گر و هوش مصنوعی مورد استفاده در بازار ارز دیجیتال می‌ تواند وضعیت فعلی مشتریان را در چارچوب تحلیل‎های جهانی ارزیابی کرده و راه‌ حل‌ های جایگزینی برای مدیریت سبد فعلی به سودآورترین شکل ممکند فراهم کند. راه‌حل‎های تولید شده توسط نرم افزار هوش مصنوعی که با الگوریتم‌ های ارزیابی تحلیل ریسک کار می‎کند، خطاهای ریاضیاتی را نیز حذف می‌ کند.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/282592/tabdeal-exchange/