کابل تبدیل USB به TYPE -C مک دودو مدل CA-6790 به طول 1.5 متر

دسته:

موجود

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
299,350 تومان

موجود

- +

توضیحات

کابل تبدیل USB به TYPE -C مک دودو مدل CA-6790 به طول 1.5 متر 

کابل سوپرشارژ McDodo CA-6790 Type C
یک انتخاب عالی برای شارژ هر چه سریعتر گوشی. با خرید کابل سوپرشارژ Mcdodo CA-6790 Type C به خوبی از باتری گوشی خود محافظت خواهید کرد، زیرا پس از شارژ شدن گوشی، برق را قطع کرده و از شارژ بیش از حد گوشی جلوگیری می کند. همچنین دارای مواد خوبی است که استفاده طولانی مدت آن را تضمین می کند.

ویژگی های کابل هوشمند MacDodo Ca-6790 Type-C
کابل هوشمند MacDodo CA-6790 Type-C نه تنها از شارژ سریع، بلکه QC4.0 و شارژ فوق سریع نیز پشتیبانی می کند. دارای خروجی 5 آمپر است که با آن می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که گوشی شما نیز باید این قابلیت را داشته باشد.
با کابل سوپرشارژ McDodo CA-6790 Type C می توانید اطلاعات خود را به راحتی و با سرعت بالا انتقال دهید. شما می توانید داده ها و شارژ را به طور همزمان انتقال دهید و آنها بر روند یکدیگر تأثیری ندارند.
از شارژ بیش از حد گوشی جلوگیری کنید و جریان ورودی را پس از شارژ کامل قطع کنید. این ویژگی باعث افزایش عمر باتری و جلوگیری از آسیب سریع آن می شود.
یک چراغ کوچک روی کانکتور وجود دارد. این نشانگر سبز رنگ در تاریکی می درخشد و کار با کابل سوپرشارژ CA-6790 را بسیار آسان می کند.
کانکتور از آلیاژ روی ساخته شده است. ظاهر براق زیبایی دارد که با گذشت زمان تغییر نمی کند و در برابر خوردگی مقاوم است. کانکتور توسط پلاستیک انعطاف پذیر به کابل متصل می شود که از پاره شدن سیم در این قسمت جلوگیری می کند.
روکش نخ کنفی است. دارای دو رنگ بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. این سطح بافت بسیار فشرده و ضخیم است که استحکام آن را تضمین می کند. به راحتی پوسیده و پاره نمی شود.

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.