کابل تبدیل USB به لایتنینگ جویروم مدل S-M411 به طول 2 متر

ویژگی‌ها
حداکثر خروجی: 3 امپر
گارانتی: دوماه گارانتی تعویض مستر جانبی

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
254,250 تومان
- +

توضیحات

کابل تبدیل USB به لایتنینگ جویروم مدل S-M411 به طول 2 متر

کابل لایتنینگ JOYROOM S-M411

انتخاب آگاهانه و دقیق برندهایی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. شرکت چینی جیروم با سالها تلاش برای حفظ رقابت در بازار لوازم الکترونیکی، اهمیت زیادی به کیفیت محصولات خود می دهد. این شرکت طیف گسترده ای از کابل های شارژ و انتقال داده با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد زیرا توجه خاصی به اتصالات دارد! کابل های تولید شده توسط این شرکت برای منزل، محل کار، مسافرت و تقریباً در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد.

شارژ سریع

کابل Joyrum S-M411 می تواند تنها در یک ساعت گوشی شما را به طور کامل شارژ کند. این کابل نسبت به سایر کابل های مشابه بازده بالاتری دارد و حداکثر جریان خروجی آن به 3 آمپر می رسد.

ساختار داخلی

تراشه داخلی کابل لایتنینگ S-M411 ارتقا یافته است و می تواند گوشی شما را با خیال راحت و بدون آسیب رساندن به آن شارژ کند. همچنین داخل کانکتور کابل یک نشانگر LED تعبیه شده است.

کابلی با روکش مقاوم

از دیگر ویژگی های این کابل استفاده از آلومینیوم در ساخت کانکتورها می باشد که علاوه بر زیبایی حس و کیفیت استفاده خوبی را القا می کند. بدنه کابل همچنین دارای روکش بسیار محکمی از الیاف در هم تنیده است که می تواند تا 80 کیلوگرم وزن داشته باشد و تا 30000 بار خم شود.

کابل شارژ و انتقال داده لایتنینگ جویروم

این کابل شارژ Joyrum S-M411 با تمامی دستگاه های دارای پورت لایتنینگ سازگار بوده و دارای طول 2 متر می باشد. از دیگر ویژگی های این کابل قابلیت انتقال اطلاعات از گوشی به لپ تاپ و بالعکس است.

توضیحات تکمیلی

حداکثر خروجی

3 امپر

گارانتی

دوماه گارانتی تعویض مستر جانبی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.