تبدیل MHL به VGA با خروجی صدا

موجود

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
192,000 تومان

موجود

- +

توضیحات

MHL یک دستگاه بسیار کاربردی است که برای اتصال تلفن های همراه به دستگاه هایی مانند مانیتور یا تلویزیون برای نمایش استفاده می شود. تبدیل MHL به VGA با خروجی صدا برای دستگاه هایی مانند مانیتور استفاده می شود. این مبدل به مانیتور MHL دارای یک خروجی صدا برای اتصال به بلندگو یا هدفون است تا بتوانید تصاویر پخش شده را روی مانیتور همراه با صدا مشاهده کنید و برای استفاده از آن باید از آداپتوری مانند شارژر موبایل برای تامین برق مورد نیاز استفاده کنید. این MHL

این مبدل micro USB به VGA قابلیت پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی اندرویدی با قابلیت MHL را دارد و می تواند گوشی هایی مانند سامسونگ، اچ تی سی و … را پشتیبانی کند. در مدل های مختلف برای استفاده از این مبدل MHL به VGA باید کابل شارژر گوشی را نیز به آن وصل کنید.

این مبدل MHL به VGA در دو نوع 5 و 11 پین عرضه می شود. آنها دقیقا شبیه به هم هستند، اما انواع پین داخلی آنها متفاوت است:

مدل لامپ تیک 11 پین برای گوشی ها و تبلت های جدید سامسونگ مانند: s3, s5, s4, note3, note4, note2 و…

مدل لامپ تیک 5 پین برای گوشی و تبلت مانند SONY Xpria Z ZR Z1 SP T2 و برخی از مدل های HTC

 

 

هر تلفن دارای پورت micro USB ممکن است از فناوری MHL استفاده نکند. برای مثال اکثر گوشی های هواوی یا گوشی های جدیدتر سامسونگ خروجی MHL ندارند. جدید بودن گوشی و تبلت دلیل پشتیبانی از فناوری MHL نیست. برای مثال سامسونگ S6، S6 edge، S6 edge plus، S6 Plus و Note5 قابلیت انتقال تصاویر از طریق این تبدیل MHL به مانیتور را ندارند. برای این دستگاه ها باید از دانگل های انتقال تصویر بی سیم مانند EZcast یا Melecast استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.