کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA-0313 به طول یک متر

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
262,250 تومان
- +

توضیحات

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA-0313 به طول یک متر

از قطع و غیرفعال شدن کابل شارژ خود خسته شده اید؟ آیا به دنبال کابلی بادوام و با کیفیت هستید؟ با خرید کابل شارژ لایتنینگ McDodo CA-0313 می توانید یک کابل ایده آل داشته باشید. این مدل با طراحی خاص و با در نظر گرفتن جزئیات ظریف از عمر و ماندگاری بالایی برخوردار است که به شما امکان می دهد تا مدت ها بدون مشکل از آن لذت ببرید. البته سرعت شارژ بالا و خوبی هم دارد و در کل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA-0313 به طول یک متر

کابل شارژ لایتنینگ McDodo CA-0313 از راندمان شارژ بالایی برخوردار است. حداکثر جریان خروجی این کابل 2.4 آمپر است و می تواند گوشی و آی پد شما را با سرعت بالا شارژ کند.
کابل McDodo CA-0313 دارای یک هسته جامد با رشته های سیم ضخیم است. این ویژگی نه تنها هدایت سیم را افزایش می دهد، بلکه احتمال قطع شدن سیم را کاهش می دهد. این کابل تست شده است و می تواند تا 10000 بار بدون پارگی یا برش دوام بیاورد.
از طراحی جالب این کابل نوار و صاف بودن آن در نزدیکی کانکتورها است. معمولا در این مناطق است که نخ پاره می شود و می شکند. صاف بودن نخ آن را در برابر پیچ خوردگی و پارگی مقاوم تر می کند.
دارای روکش سیلیکونی نسبت به کابل های معمولی کمتر به هم متصل است و استفاده از آن آسان تر است. کانکتورها همچنین دارای طراحی مثلثی و توخالی هستند که باعث راحتی بیشتر آنها شده و به شما امکان می دهد به راحتی کابل را به دستگاه متصل یا بکشید.
کابل آیفون Mcdodo CA-0313 دارای استانداردهای ایمنی لازم مانند ROHS و CE بوده و گوشی شما را در شرایط بهینه و ایمن شارژ می کند.
مناسب برای تمامی دستگاه های برند اپل دارای پورت لایتنینگ و سازگار با نسخه های مختلف iOS. علاوه بر شارژ، می توانید از آن برای انتقال اطلاعات گوشی و تبلت به لپ تاپ یا بالعکس استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.