شارژر دیواری33 وات مک دودو با تکنولوژی Ganمدل CH-0151

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

شارژر دیواری33 وات مک دودو با تکنولوژی Ganمدل CH-0151

آداپتور شارژر یکی از مهمترین اصول حفظ سلامت باتری است و در واقع هر چه بهتر بهتر بتوانید سلامت باتری خود را حفظ کنید و این بسیار مهم است، توجه داشته باشید که این آداپتورهای موجود در بازار امروزه در انواع مختلفی دارند. نامحدود است و این مشکل باعث می شود هنگام خرید آداپتور دچار سردرگمی شوید و مطمئن نباشید که کدام مدل را برای خود بخرید تا کیفیت خوبی داشته باشید.

 

یکی از بهترین مدل های آداپتور که برای شرکت مک دودو هم هست و شاید برای شما مناسب باشد شارژر دیواری مک دودو Dual Otput Fast Charger CH-0151 است که شارژ سریع هم دارد، این آداپتور قدرت زیادی دارد و در واقع همین چرا تلفن همراه یا دستگاهی که به شارژر متصل کرده اید سریعتر شارژ می شود.

 

این شارژر دیواری دارای دو خروجی است و با استفاده از خروجی USB و Type C می توانید گوشی های همراه خود را خیلی راحت شارژ کنید و این دو خروجی به شما امکان شارژ همزمان دو گوشی تلفن همراه یا دستگاه مختلف را می دهد. صبر کنید تا یکی از آنها شارژ شود و دیگری را به شارژر وصل کنید.

 

این آداپتور شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و با استفاده از این فناوری می توانید گوشی موبایل خود را بسیار سریعتر از قبل شارژ کنید اما زمانی که کابل شارژ و تلفن همراه خود را دارید برای شما مفید است.

 

 

این شارژر دیواری دارای فناوری Gan می باشد و به همین دلیل سایز این آداپتور شارژ بسیار کوچک است و خروجی شارژ آن 33 وات است که می تواند به شما کمک کند هر دستگاهی را با توجه به نیاز خود البته در صورت شدت ورودی شارژ کنید. اگر دستگاه شما کوچکتر است، این آداپتور به طور هوشمند انتقال شارژ را کاهش می دهد تا به باتری شما آسیب نرساند. علاوه بر همه اینها، این فناوری با وجود توان خروجی بالا، اتلاف حرارت کمتری دارد و باعث گرم شدن بیش از حد آداپتور شما نمی شود.

 

بدنه آن از پلاستیک و این پلاستیک از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده است و وزن این محصول 51 گرم می باشد. ابعاد این شارژر دیواری 32.4*35.7*72.1 میلی متر می باشد.

 

خروجی نوع C:

5 ولت 3 آمپر

9 ولت 3 آمپر

12 ولت 2.5 آمپر

15 ولت 2 آمپر

20 ولت 1.5 آمپر

11 ولت 3 آمپر

 

خروجی USB:

5 ولت 4.5 آمپر

9 ولت 3 آمپر

12 ولت 2.5 آمپر

20 ولت 1.5 آمپر

 

توان خروجی دو پورت به طور همزمان 24 وات است.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.