اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN PC 120GB ظرفیت 120 گیگابایت

دسته:

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN PC 120GB ظرفیت 120 گیگابایت

SSD «گرین پی سی WDS120G2G0A» محصول شرکت «وسترن دیجیتال» است. این SSD از طریق رابط پرسرعت SATA3.0 به کامپیوتر متصل می شود و می تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد. فرم فاکتور پشتیبانی شده توسط این محصول 2.5 اینچ می باشد که می تواند گزینه خوبی برای استفاده در کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها باشد. SSD Green PC WDS120G2G0A دارای ظرفیت 120 گیگابایت می باشد که برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره سازی ندارند و فقط سرعت انتقال اطلاعات برایشان مهم است می تواند گزینه خوبی باشد. سرعت ارائه شده توسط وسترن دیجیتال برای انتقال اطلاعات توسط این محصول برابر با 545 مگابایت می باشد. SSD ها بر خلاف هارد دیسک ها از هیچ قطعه متحرکی برای ذخیره داده ها استفاده نمی کنند. این به آنها اجازه می دهد تا اطلاعات را با سرعت بیشتری ذخیره کنند و علاوه بر این، می توانند آسیب زیادی را تحمل کنند. وسترن دیجیتال WSD120G2G0A SSD دیجیتال سبز تا 1500G می تواند ضربه را تحمل کند.

با SSD سری سبز وسترن دیجیتال، می توانید با سرعت رعد و برق بازی کنید، وب سایت ها را مرور کنید یا کامپیوتر خود را با سرعت بالا راه اندازی کنید. همه اینها در حالی است که شما به امنیت داده های رایانه خود اطمینان دارید و می دانید که در اثر ضربه و شوک هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد. زیرا SSD ها هیچ قطعه مکانیکی و متحرکی ندارند و همه بر اساس قطعات الکترونیکی هستند. همه اینها در حالی است که WDS120G2G0A نیز مصرف انرژی بسیار کمی دارد و تقریبا کم مصرف ترین حافظه در بازار است. وقتی انرژی کمتری توسط اجزای لپ‌تاپ مصرف شود، لپ‌تاپ شما با یک بار شارژ بیشتر کار می‌کند.

این SSD های Green Western Digital در ساختاری آشنا به ضخامت 2.5 اینچ با ضخامت 7 میلی متر ساخته شده اند که به هر کسی با هر سطح دانش رایانه ای اجازه می دهد تا محصول را به طور ایمن بر روی رایانه خود نصب کند. فرقی نمی کند که بخواهید آن را روی لپ تاپ نصب کنید یا دسکتاپ. فقط اتفاق می افتد.

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.