وان پلاس رسماً از گوشی وان پلاس 10T 5G رونمایی کرد. وان پلاس در حالیکه دو سال پیش مدل 9T  را معرفی کرده بود سال گذشته هیچ‌ مدل T معرفی نکرد و حالا 10T را به سری T اضافه کرده است. 

طراحی و‌ نمایشگر

وان پلاس 10T از نظر طراحی شبیه به گوشی وان پلاس ۱۰ پرو است و از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این‌ نمایشگر از فناوری HDR10+ و عمق رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 10T در دو ‌رنگ‌ مشکی و سبز ارائه شده است.‌ ‌

مشخصات داخلی

وان پلاس 10T مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس است و از ۸/۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک‌ مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز ارائه شده که فقط در بازار هند عرضه خواهد شد. 

وان پلاس 10T

باتری 10T دارای ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با فناوری شارژ سریع ۱۵۰ وات SuperVOOC شارژ خواهد شد. البته شارژر موجود در داخل جعبه آن ۱۶۰ واتی خواهد بود. وان پلاس در این باتری از فناوری Battery Health Engine استفاده کرده است تا مانع از کاهش‌ طول عمر باتری شود، بطوریکه ظرفیت باتری بعد از ۱۶۰۰ بار شارژ، حدود ۸۰ درصد باقی خواهد ماند. 

دوربین

وان پلاس 10T در بخش دوربین ‌نسبت به وان پلاس ۱۰ پرو‌ تنزل یافته است. دوربین اصلی این گوشی تغییری نکرده است و‌ همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی است. اما در کنار از یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین‌ ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که جایگزین دوربین‌های فوق‌عریض پیشرفته و تله‌فوتو 3x شده‌اند. برای دوربین سلفی میز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. 

وان پلاس 10T

قیمت و زمان عرضه 

در مراسم امروز اعلام شد که قیمت پایه وان پلاس 10T برابر با ۶۴۹ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. قیمت بالاترین مدل آن نیز ۷۴۹ دلار خواهد بود. پیش‌سفارش این گوشی از اول سپتامبر و فروش آن از ۲۹ سپتامبر شروع خواهد شد. 

وان پلاس 10T

نظر شما درباره این‌ گوشی چیست؟ آیا طراحی و مشخصات آن را می‌پسندید؟

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/229013/oneplus-10t-5g-with-sd-8-gen-1-16gb-ram-150w-charging-starts-at-649/