کابل شارژ سه سر بیسوس Baseus Tungsten Gold USB to M+L+C CAMLTWJ-01 توان 3.5 آمپر طول 1.5 متر

ویژگی‌ها
گارانتی: 6ماه گارانتی رابین ویرا
طول کابل: 1.5 متر
توان خروجی: 3.5 آمپر

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
365,000 تومان
- +

توضیحات

قیمت  خرید کابل سه سر بیسوس Baseus Tungsten Gold USB to M+L+C CAMLTWJ-01 توان 3.5 آمپر طول 1.5 متر

کابل سه طرفه Beissus CAMLTWJ-01 از یک کانکتور USB به سه کانکتور Type-C، Micro USB و Lightning تبدیل می شود. بنابراین با این کابل می توانید به راحتی هر وسیله ای را که بخواهید شارژ کنید. بدنه این کابل با روکش پلاستیکی در هم تنیده پوشانده شده است که باعث می شود کابل شما در برابر کشیدگی و پارگی مقاومت بیشتری داشته باشد. کانکتورهای این کابل نیز از آلیاژ روی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. یک لایه پلاستیک در محل اتصال کابل به کانکتور برای محافظت از کابل در برابر شکستگی در نظر گرفته شده است. اکثر کابل ها از این قسمت پاره شده یا بریده می شوند، بنابراین بزوس محافظی برای این قسمت در نظر گرفته است که حتی زمانی که کابل از این قسمت خم می شود، فشار زیادی وارد نمی کند.

ساختار داخلی این کابل نیز از 4 رشته کابل تشکیل شده که در مجموع شامل 122 هسته ضخیم می باشد که استحکام آن را افزایش می دهد.

طول کابل 150 سانتی متر است و برای استفاده روزانه مناسب است.

 

شارژ و انتقال اطلاعات

در مورد شدت جریان کابل سه هسته ای طلای تنگستن باید گفت که حداکثر جریان خروجی آن 3.5 آمپر است، بنابراین خروجی تک کابلی آن به 2 آمپر می رسد.

نکته مهم در مورد کابل Beissus CAMLTWJ-01 نوع C این است که از سه کانکتور خروجی آن، فقط رابط لایتنینگ یا آیفون می تواند داده ها را انتقال دهد. سرعت انتقال اطلاعات این سری 480 مگابیت بر ثانیه است.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6ماه گارانتی رابین ویرا

طول کابل

1.5 متر

توان خروجی

3.5 آمپر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.