پوکو به تازگی پوکو C6 را به عنوان یک گوشی هوشمند رده‌پایین در بازارهای جهانی معرفی کرد و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره پوکو X6 5G فاش شده است. گفته می‌شود سری پوکو X6 و سری پوکو F6 محصولات بعدی این برند خواهند بود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

یک افشاگر به نام Skrzypek فاش کرده است که نوت ۱۳ پرو در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 5G عرضه خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد انتظار می‌رود که X6 با همان مشخصات مدل ردمی، اما با طراحی متفاوت در پنل پشتی معرفی شود.

مشخصات احتمالی پوکو X6 5G (شایعه شده)

پوکو X6 5G احتمالا از یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K (1220 x 2712 پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره خواهد برد. این گوشی ظاهرا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود.

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو در چین با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل دسترس است. با این حال، انتظار می‌رود پوکو X6 5G با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

از طرفی، نوت ۱۳ پرو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) در پنل پشتی خود داشت. اما طبق اطلاعات امروز، پوکو X6 5G احتمالا به جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از دوربین OmniVision OV64B استفاده خواهد کرد.

اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/266002/poco-x6-5g-could-be-tweaked-version-of-this-phone/