پاوربانک و شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus Magnetic Wireless Quick Charge PPCXW 10PPMT-03

دسته:
ویژگی‌ها
گارانتی: 6ماه گارانتی رابین ویرا
رنگ: سفید

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

پاوربانک و شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus Magnetic Wireless Quick Charge PPCXW 10PPMT-03

جای نگرانی بابت تمام شدن باتری گوشی نیست!!!
با توجه به پیشرفت روزافزون علم و فناوری، وجود موبایل و لپ‌تاپ جزء لاینفک زندگی ما شده است که بیشتر کارهای ما به آن مربوط می‌شود و به خصوص در مواقعی که کمبود خانه داریم تخلیه می‌شوند. بسیار ناراحت کننده است که ما به آن دسترسی نداریم. در این مواقع داشتن پاوربانک قدرتمند بسیار مفید است و به ما کمک خواهد کرد.

ساده و سبک اما زیبا
پاوربانک مغناطیسی بیسوس دارای حالت مغناطیسی است اما این قابلیت تنها با آیفون های سری 12 سازگار است.این شارژر دارای ابعاد 16.9 × 71.3 × 146.4 میلی متر و وزن 316 گرم است و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. همچنین زیبایی چشم نوازی دارد و از مواد با کیفیت ABS و پلی کربنات ساخته شده است که در برابر ضربه، حرارت و آسیب مقاوم بوده و از شفافیت بالایی برخوردار است.

وجود صفحه نمایش LED نیز بر زیبایی آن افزوده است که نشان دهنده میزان شارژ و فرورفتگی و طراحی منحصر به فرد آن است به گونه ای که در صورت استفاده به صورت بی سیم دوربین ها در این قسمت قرار می گیرند و هیچ مزاحمتی برای گوشی آیفون شما وجود ندارد. کاملا بر روی آن قرار نمی گیرد و ابعاد آن با آیفون های 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی کاملاً مطابقت دارد و کاملاً مناسب است.

60 درصد شارژ در 30 دقیقه؛ شارژ سریع
دارای دو پورت Type-C با منبع تغذیه PD 20W و خروجی 5V/3A، 9V/2.22A، 12V/1.5A و خروجی USB با منبع تغذیه FCP/QC.18W و 5V/3A، 9V/2A، 12V/1.5 خروجی ای که از طریق این پورت ها طیف وسیعی از دستگاه ها را با سرعت بالا شارژ می کند. حدود 60 درصد شارژ باتری موبایل در 30 دقیقه نشان دهنده شارژ سریع این پاوربانک سریع است.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6ماه گارانتی رابین ویرا

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.