در حالی که تا برگزاری رویداد آنپکد (Unpacked) سامسونگ و معرفی گوشی‌های تاشوی جدید این شرکت تنها یک هفته باقی مانده، امروز مشخصات و ترکیب رنگ‌بندی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در وب‌سایت سامسونگ +Care در انگلیس فاش شد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در این وب‌سایت، گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ آبی، مشکی، بنفش و طلایی و در دو نسخه‌ی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه‌ی Bespoke این گوشی نیز با قاب مشکی، طلایی و نقره‌ای و پنل پشتی سبز، آبی، قرمز، زرد و سفید ارائه می‌شود. در طرف دیگر، گلکسی زد فولد 4 در رنگ‌های بژ، سبز/خاکستری و مشکی در دو نسخه‌ی 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

وب‌سایت سامسونگ +Care همچنین ترکیب رنگ‌بندی و سایز گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را نیز فاش کرده است. نسخه‌ی پایه‌ی این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی در سایزهای 40 و 45 میلی‌متری با بدنه‌ی آلومینیومی ارائه می‌شود و نسخه‌ی پروی آن نیز تنها در سایز 45 میلی‌متری در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با بدنه‌ی تیتانیومی در دسترس قرار می‌گیرد. هر دو نسخه‌ی گلکسی واچ 5 از اتصالات بلوتوث و LTE پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: GSMArena



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/228760/samsung-care-confirms-galaxy-z-fold-4-colors/