هنوز یک ماه تا زمان معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است و تاکنون شایعات زیادی درباره مشخصات نمایشگر این گوشی‌ها وجود دارد. سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت نمایشگر است و انتظار می‌رود که روی گوشی‌های سر گلکسی S23 از پنل‌های پیشرفته‌ای استفاده کند‌. 

با این حال، به نظر می‌رسد که امسال سامسونگ همه طرفداران خود را ناامید خواهد کرد و این موضوع را یکی از افشاگران مطرح حوزه فناوری فاش کرده است. البته سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 یک نمایشگر موبایلی جدید با روشنایی ۲۰۰۰ نیت به نمایش گذاشت و شایعاتی درباره استفاده از این پنل در سری گلکسی S23 وجود دارد. 

اما امروز یک افشاگر به نام آیس یونیورس ادعا کرده است که این نمایشگر جدید حتی در گوشی گلکسی S23 اولترا نیز استفاده نخواهد شد. این افشاگر گفته است که هر سه مدل گلکسی S23 دارای روشنایی یکسان ۱۷۵۰ نیت خواهند بود. سال گذشته سری گلکسی S22 با روشنایی ۱۳۰۰ نیت معرفی شدند‌. 

بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ امسال در این بخش از اپل عقب خواهد افتاد. اپل در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو‌مکس از یک نمایشگر با روشنایی ۲۰۰۰ نیت استفاده کرده بود و و دو مدل آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس روشنایی پایین‌تری نسبت به آن‌ها داشتند‌. اما اگر اطلاعات امروز درست باشد سامسونگ در هر سه مدل خود از یک سطح روشنایی استفاده خواهد کرد و تمایزی بین آن‌ها نخواهد گذاشت. 

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال از دست دادن سهم خود در بازار گوشی‌های پرچمدار به نفع اپل است و این موضوع در گزارش مالی سه ماهه چهارم این شرکت نیز کاملا نمایان است. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ در نهایت سری گلکسی S3 را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد. 

منبع: PhoneAr



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/243654/samsung-will-not-be-using-its-most-advanced-display-in-this-years-galaxy-s23-lineup/