شارژر دیواری فست شارژ بیسوس Super Si TZCCSUP-B01 توان 20 وات به همراه کابل لایتنینگ

ویژگی‌ها
گارانتی: 6ماه گارانتی رابین ویرا

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

شارژر دیواری فست شارژ بیسوس Super Si TZCCSUP-B01 توان 20 وات به همراه کابل لایتنینگ

قابلیت شارژ سریع یکی از مهم ترین نکاتی است که کاربران در خرید شارژر دیواری به آن توجه می کنند. زیرا در حال حاضر اکثر گوشی های تازه راه اندازی شده از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند و سرعت شارژ باتری را تا حد زیادی افزایش می دهند. آداپتورهای شارژ سریع Baseus Super Si TZCCSUP-B02 و Supers Si CCSUP-B02 از دیگر محصولات بیسئوس هستند و دارای پورت USB Type-C هستند که از پروتکل PD پشتیبانی می کند.

تمام گوشی های اپل که پس از آیفون 8 اپل عرضه شدند، از شارژ PD پشتیبانی می کنند. این ویژگی 3 برابر سریعتر از شارژهای 5V/1A شارژ می شود و قادر است 48 درصد باتری را در 30 دقیقه شارژ کند. خروجی Type-C این شارژر می تواند جریان 5V/3A را تحمل کند و دارای ورودی 100V-240V است و محدوده وسیعی را پوشش می دهد.

مجموع توان خروجی آداپتور شارژ سریع Baseus TZCCSUP-B02 20 وات است که می تواند سری آیفون 12 اپل را با همان قدرت و سری آیفون 11 و مدل قبلی با توان 18 وات شارژ کند.تشخیص کاهش توان توسط محافظ Baseus Power-Off انجام می شود. فناوری به گونه ای که باتری گوشی ها به صورت خودکار تنها توان قابل تحمل را دریافت کرده و آسیبی نبینند.

تکنولوژی SUPER SI

Super Si در واقع یک ماده جدید بر پایه سیلیکون است که چگالی و هدایت حرارتی بهتری دارد و در تراشه این شارژر استفاده شده است. شارژرهای ساخته شده با این فناوری کوچکتر، سریعتر و در برابر دماهای بالا مقاوم تر هستند. این باعث می شود یک آداپتور 20 واتی ساخته شده از فناوری Super Si به اندازه یک آداپتور شارژ 5 واتی باشد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6ماه گارانتی رابین ویرا

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.